Gå til innhold

søvn om natta!


Gpe81

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Hvor ofte våkner barnet deres om natta, noen som har nylig sluttet med melk om natta?

 

Jeg sliter litt med lille gutt..han våknet opp til 5-6 ganger om natta, derfor sluttet jeg med pupp om natta og gir han vann istedenfor. Men han våkner fortsatt opp til 3 ganger;( begynner delvis på jobb til uka og trenger å sove litt. Har prøvd litt febersmetoden uten at det hjalp, har også lest og prøvd Naphaugs metoder med jeg må ta han opp fra senga og buse han inn til søvn ellers får han helt gråte anfall:(

 

Noen som har råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet å amme på natta for ca en måned siden.

 

Hun våkner fremdeles en gang eller to på natta og må få smokken for å sovne igjen. Og en sjelden gang må hun bysses litt eller ligge i vår seng for å sovne igjen.

 

Har vel ikke akkurat noen råd, men her går det i grunnen stadig bedre. Hun sover lengre og lengre før hun våkner første gang. I begynnelsen våknet hun mange flere ganger om natta.

 

Så jeg har fremdeles håp om at hun er på vei mot en full natts søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så godt å vite at det er flere enn oss som sliter litt med nattesøvnen!Føler at alle andre rundt oss har barn som sover hele natta...

Lillesnuppa legger seg 19.00 hver kveld, og våkner fire-fem ganger om natta, hun får fortsatt en flaske melk en gang per natt, bortsett fra det forsøker vi å bare gi smokken og pakke dyna godt rundt henne. Den siste tiden har hun begynt å våkne 04.00 og da er hun klar for dagen!Vi kunne jo tenkt oss i alle fall et par timer til på øyet, i og med at jeg er gravid igjen...Hjelper ikke å legge henne noe senere heller.

 

Alle mirakelforslag mottas med takk her i gården også;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ingen tips i forhold til å slutte med mat om natta, her slutta han med det av seg selv heldigvis.

 

Men han er mye våken etter jeg har lagt han, våkner ofte flere ganger om natta. Er sjeldne unntak de gangene han sover rundt, og guuud så deilige de nettene er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du forsøkt å gi ham mere mat på dagen? Kan jo faktisk hende han er sulten. Hva med å gi litt flaske før han legger seg? Amme først, også flaske etterpå.

Jeg er av den oppfatning at dersom en begynner å gi de vann lager en bare en ny vane.

Pappaen kan kanskje ta han om natten en helg? Han har ikke mat og kan "bare" tilby en hånd i sengen.

Har dere lagt ham på eget rom? Kanskje våkner han av deres lyder?

 

Jeg har ingen oppskrift, men lillewirre begynte å sove hele natten da hun ble flyttet på eget rom og fikk tillegg før hun la seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...