Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Ja da var mannen dratt på jobb, tårene triller, med en gang har har gått ut, begynner jg å grine, skjønner ikke noe, om natta hører jeg masse lyder, å jeg tror jeg begynner å bli gærrn. Vet ikke va jeg skal ta meg til..
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Huff da..hadde det sånn etter jeg hadde født jeg da.. Du skulle sett meg på føden ha ha..det remediet vettø.. Jeg er ei jente som til vanlig ikke gråter lett..men hver gang samboer reiste på kvelden så gråt jeg for full hals...og trudde jo appsolutt ikke at dette var normalt..så stod inn på badet med krana på fult så det skulle bråke, og klasket kaldt vann i ansiktet for og få bort rødhet og tårer..he he Og den ene kvelden sendte han et bilde på tlf av vår stokke sleepi seng som ham hadde satt sammen og stod klar til vi kom hjem..da tok det helt av..he he Så jeg er forberedt på det meste denne gangen også.. Men jeg hører masse lyder om natta det gjør jeg..men om det er tilfeldig nå som vår datter på 2år har vært fryktelig forkjølet vet jeg ikke.. Alle sansene våre blir jo skjerpet så vi skal bli gode og omsorgsfulle mammaer vettø.. Du er nok helt normal så prøve og slapp av.. Har du ikke noe som bestandig gjør deg glad da?som du kan gjør til en rutine når han reiser? Masse lykke til;-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 uff da! Hvorfor er du så lei deg da? Rare lyder?
Snøfnugg75 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Vi er her- heile BIM-gjengen! Kanskje du kan finne på noko skikkelig husmoraktivitetar, sånn som meg? Eg har nemlig tenkt å lage "Ville burgarar" i dag. (eg er nemleg ikkje spesielt god på husmorting, og blir gal av venting og maserier heile natt , - men dersom eg konsar skikkelig og gir meg i kast med noko eg ikkje er kvalifisert til, kan det jo hende at tida går litt fortare...) Her er oppskrifta: www.nrk.no/tidlig
Bea har snart 4 barn? Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 uff da.... føler med deg er han borte lenge av gangen? Du er langt fra åleine om å ha det slik... men dere bør finne en løsning på dette her...... har du noen som kan sove hjå deg når han er borte om natta? kan du sove hjå noen andre? har en kusine som har min søster hjå seg om nettene eller sover hjå en tante av oss(ikkje hennes mor) Andre har byttet jobb for at den andre skal ha det bedre... eg har heldigvis en som jobber dag /kveld seinest hjemme kl 2130 Kanskje en hund kan hjelpe deg? det kan være mye å gjøre for at du skal ha det bedre Stå på det går bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå