Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hvor mange barn vil du ha og hvor mange års forskjell? Er fullstendig klar over at man ikke kan velge, men man kan jo starte prøvinga:)
Nr-3-i-Magen Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Fire barn, forholdsvis tette! He he - spørs om jeg får med samboeren på det da...
LINDA*** Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 3 ! Selv om jeg har fødselsmertene _friskt_ i minne fortsatt :/ Gjerne så tett som mulig. Faktisk
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 3 med 3 års forskjell på dem. Da er jeg ca 33 ved nr 3, mannen min 36. - men man kan jo ikke velge, bare håpe og tro
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Hmm, jeg vet ikke ennå.. Klarer meg lenge med han jeg har ennå, iallfall. Han skal iallfall få være enebarn i 2 år, med mindre det skjer et "uhell"- kmmer jo aldri til å ta abort om jeg skulle bli gravid før det. Så om det blir 2 eller 3, det får vi se
alvis Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har 2 barn nå og kunne vel kanskje tenke meg 3. Men tror det blir med 2.
Mamman til M&E Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Om jeg var yngre tre (kanskje fire), nå blir vi glad om vi får nr to, og de må være nokså tette pga alderen vår
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Vi vil ha to vi, og det har vi nå.. En jente på tre år og en liten gutt på snart seks uker.. Veldig koselig å få en av hver, pluss at jeg synes tre års forskjell er perfekt.. Vi er en ekte norsk kjernefamilie vi nå:-)
Forskeren Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Skulle ha to, har fått to, har lyst på enda en, men ikke mannen (ennå?) Vi har 2,5 år mellom våre to, en evt (hvis mannen vil) 3. mann blir først om 4-5 år...
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 har en på 8 mnd og har prøvd 3 mnd nå på nr 2. håper på 2 tette og kanskje nr 3 etter 2-4 år etter d. merker det har mye å si i forhold til hvor stor familie du selv har og hvor mange barn du selv ønsker deg. Noen andre som ser d og?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Har 2 med 4 1/2 års mellomrom. Veldig fornøyd med det. En av hver. Veldig fin aldersforskjell. Skulle ha 4 år imellom, men mistet en i mellom
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 3 - og nå har vi fullt hus! En gutt på 4, ei jente på 2 og en gutt på 2 uker. Neste steg er sterilisering! Glad for at det ikke er så stor aldersforskjell på dem. Tror det blir lettere for dem å leke sammen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå