Gå til innhold

Hvor mange barn vil du ha?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange barn vil du ha og hvor mange års forskjell?

Er fullstendig klar over at man ikke kan velge, men man kan jo starte prøvinga:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire barn, forholdsvis tette! He he - spørs om jeg får med samboeren på det da...

Skrevet

3 ! Selv om jeg har fødselsmertene _friskt_ i minne fortsatt :/

 

Gjerne så tett som mulig. Faktisk :)

Skrevet

3 med 3 års forskjell på dem. Da er jeg ca 33 ved nr 3, mannen min 36. - men man kan jo ikke velge, bare håpe og tro :)

Skrevet

Hmm, jeg vet ikke ennå.. Klarer meg lenge med han jeg har ennå, iallfall. Han skal iallfall få være enebarn i 2 år, med mindre det skjer et "uhell"- kmmer jo aldri til å ta abort om jeg skulle bli gravid før det.

Så om det blir 2 eller 3, det får vi se ;)

Skrevet

Jeg har 2 barn nå og kunne vel kanskje tenke meg 3. Men tror det blir med 2.

Skrevet

Om jeg var yngre tre (kanskje fire), nå blir vi glad om vi får nr to, og de må være nokså tette pga alderen vår

Skrevet

Vi vil ha to vi, og det har vi nå..

 

En jente på tre år og en liten gutt på snart seks uker..

Veldig koselig å få en av hver, pluss at jeg synes tre års forskjell er perfekt.. Vi er en ekte norsk kjernefamilie vi nå:-)

Skrevet

Skulle ha to, har fått to, har lyst på enda en, men ikke mannen (ennå?)

Vi har 2,5 år mellom våre to, en evt (hvis mannen vil) 3. mann blir først om 4-5 år...

Skrevet

har en på 8 mnd og har prøvd 3 mnd nå på nr 2. håper på 2 tette og kanskje nr 3 etter 2-4 år etter d.

merker det har mye å si i forhold til hvor stor familie du selv har og hvor mange barn du selv ønsker deg.

Noen andre som ser d og?

Skrevet

Har 2 med 4 1/2 års mellomrom. Veldig fornøyd med det. En av hver. Veldig fin aldersforskjell. Skulle ha 4 år imellom, men mistet en i mellom

Skrevet

3 - og nå har vi fullt hus! En gutt på 4, ei jente på 2 og en gutt på 2 uker. Neste steg er sterilisering!

Glad for at det ikke er så stor aldersforskjell på dem. Tror det blir lettere for dem å leke sammen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...