Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Tar dere folat i 2. trimester? Jeg har fortsatt siden jeg har masse igjen. Tar dere vitaminer/kosttilskudd? Tar Omega3 selv. Lurer på hva andre tar eller ikke tar og om det er noe jeg bør ta.
Dizzie_mortil3 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Sluttet med folat etter 1.trimester siden den forebygger nevralrørsdefekter bare tidlig i svangerskapet. Jeg tar i tillegg Møllers Dobbel som inneholder ADE vitaminer, og av og til tar jeg kalsium siden jeg er dårlig på å drikke melk.
***lilli*** Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Eg tek b-vitaminer og det er folat i dei. I dag har eg byrja å ta omega 3.
mamiladi Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fikk beskjed av legen om å fortsette å ta folat. Det virker bra på huden, håret og neglene mine, så da er det vel bra for barnet som vokser også Ellers spiser jeg Omega3 og passer på å spise masse grønt.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tar Spektro m jern(multivitaminer) og tran. Sluttet med folat da jeg gikk over i 2 trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå