Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan er formen på de forskjellige igjen? "Alle" sier at man kan se det på magen om man får gutt eller jente. Stemmer det? Går det an å få mage som verken er typisk guttemage eller jentemage?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Det stemmer ikke!! Bare i noen tilfelle..men man kan ikke anslå kjønnn etter fasongen på magen. Gutte mage:Spiss og sees ikke bakfra Jente mage:Rund og sees bakfra
Hvitkløver2020 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Tror ikke på det der jeg!! Sist jeg var gravid, sa alle at jeg hadde jente-mage..til jeg hadde hvert på ul å sa at jeg fikk gutt, Da var det plutselig mange som kunne se at jeg hadde "typisk" gutte mage.. he he he ter det etter jeg har hvert på ul jeg. Skal dit 6. november;) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Ok, det var egentlig godt å høre. Vi vil ikke vite kjønnet, så jeg blir litt nervøs når flere hevder at man helt sikkert kan se det på magen. Hadde ikke blitt så spennende da, hvis fasiten lå i formen på magen.
**Oktober-mamma** Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 I noen tilfeller stemmer det ganske bra. Men tror ikke det er en fasit på dette nei. I mitt forrige svangerskap kunne en ikke se bakfra at jeg var gravid og magen var ganske så spiss, jeg fikk en nydelig gutt:) Denne gangen føler jeg meg ganske rund hele vegen rundt egentli, vet ikke hva jeg får men har uansett en følelse av at det blir enda en gutt:) Skal på ultralyd i november så da får vi se:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå