Gå til innhold

Stemte det kinesiske fødselskartet til dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne gangen vet man jo ikke,men det stemte med sønnen min ja :)

Skrevet

Ja,gutt på meg:=)

Skrevet

Ifølge det kartet får jeg jente, og ifølge BIM sitt kart så får jeg gutt... så da får jeg en av delene da ;-p

Skrevet

Stemmer ikke på noen av barna mine, med mindre ul er feil denne gangen.

Skrevet

stemmer på begge mine

Skrevet

He he stemte med sønnen min, skal på ul neste tirsdag (6.nov) da får vi se om det stemmer at det blir jente denne gangen:)

Skrevet

ja, stemmer på meg, kommer en gutt i januar :)

Skrevet

så spennende da:) hvor finner jehg bim sitt kart da?

Skrevet

trodde det bare fantes ETT kinesisk fødselskart jeg? Er det ikke litt rart at babyverden og barnimagen har to forskjellige kart? har skjekka litt og i den måneden jeg skal prøve er det også to forskjellige svar..

Skrevet

Stemte ikke på noen av mine..

Bim sitt kart finner du under kjerringråd

Skrevet

Jeg har jente på begge stedene jeg, spennende å se om det stemmer da:p

Skrevet

Ja, det er faktisk ikke værre enn det:p

Skrevet

Synes det er ganske merkelig at det blir forskjellig resultat på bim sin og på babyverden sin, den mister litt troverdigheten da! jeg fikk gutt på bim, og jente på babyverden:)

Skrevet

de kartene er helt like, men har forskjellige fremgangsmåter. den ene skal man ta utgangspunkt i hvor gammel kvinnen er da barnet blir til, og den andre hvor gammel du er når barnet blir født. så da får man jo som oftest forskjellig svar på de 2 kartene, selvom de er like. kanskje enten denne siden, eller din baby har skrevet feil fremgangsmåte?

Skrevet

Stemte med første jenta, ikke med nr to:)

Skrevet

det er beskrevet akkurat som du sier maja-kaja,men jeg får fortsatt to ulike svar, så jeg tar nok resultatene med en klype salt;)

Skrevet

ja. var det jeg mente.

-KARTENE ER IDENTISKE, men

- IKKE FREMGANGSMÅTEN.

Det fører til ulike svar.

Jeg tror noen har slurvet med oversettelsen.

Dette har ført til at fremgangsmåten har blitt oversatt feil i ett av de 2 kartene, noe som igjen fører til feil svar.

Skrevet

Stemte forrige gang ... skal bli spennende å se om det stemmer nå å

Skrevet

det stemte ikke med vesla... hehe er spent på hva det blir denne gangen.. den sier gutt, men det sa den når jeg sjekket med vesla også.. hehe

Skrevet

Noen som vet hvilket et som er det riktige da??

Skrevet

nå kommer jeg med en kanskje litt småteit logikk,men...

hva kan grunnen til et slikt kart være??

i kina verdsettes jo gutter høyere enn jenter. det er derfor logisk at man hadde dette for å forsøke å planlegge når man skulle bli gravide etter som hvilket kjønn man ønsket.

å si at det funker ette rnår barnet er født kan jo ike stemme. barnet kan jo komme tidlig eller sent..når det blir født vet man jo ikke...så min konklusjon er at babyverden sin er den rette, og at man skal lese av etter hvor gammel mor er når barnet ble unnfanget....

Skrevet

Blir stadig lagt ut slike spørsmål. Og det viser seg at det stemmer......

.......på ca. 50 prosent!!!!!!!!!!!!!! Ikke uvventet;0)

Skrevet

Det stemte på BIM, men ikke babyverden. Men har ikke store troen på det. Er 50 % sjanse for at det stemmer, da må det følgelig være flere det stemmer på! Samme med hårstrå over mage eller håndledd. Det stemte heller ikke:) Men er liksom gøy å se på likevel da. Blir revet med i den situasjonen man er i nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...