Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Kunne vært morsomt å se hvor mange yrker vi representerer Selv jobber jeg i barnehage
7up1980 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jobber som Salgsekretær og kundebehandler
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Vernepleier på psykiatrisk avdeling
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg jobber som selger i gass bransjen :=)
**Oktober-mamma** Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er kontormedarbeider i brønnbåtrederi.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Barnepleier. Jobber på barneskole/SFO.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 Er rådgiver innenfor skolesektor..
monra Skrevet 29. oktober 2007 #25 Skrevet 29. oktober 2007 hjelpepleier.. jobber med utviklingshemmede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå