Libido- Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Har i alle de år lett etter den sjokoladen uten å huske hvordan den så ut. Når jeg leste den andre sjokoladetråden kom jeg på det! Det var små kuler/egg pakket inn i sølvpapir. De kulene lå inni en plastikk elefant. Tror de var rosa eller blå. med gjennomsiktig mage... Vet ikke om det ble kjøpt i Norge, eller om det var noe jeg fikk når foreldrene mine hadde vært i syden. Knall god var den hvertfall!
grå :) Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 var vel kinderegg som hadde de. fantes vel inne i griser og noen andre dyr også tror jeg. trodde det var bare meg som huska de jeg:) dyret kunne forresten brukes som sparebøsse etterpå
to+en til! Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Måtte tenke litt her nå, men kom på de ja!!! Mmmmm... tror også at det var kinderegg som hadde de.
Libido- Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Ja stemmer det! De skulle laget de igjen, det var nydelig sjokolade =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå