Gå til innhold

Husker dere denne sjokoladen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i alle de år lett etter den sjokoladen uten å huske hvordan den så ut. Når jeg leste den andre sjokoladetråden kom jeg på det!

Det var små kuler/egg pakket inn i sølvpapir. De kulene lå inni en plastikk elefant. Tror de var rosa eller blå. med gjennomsiktig mage...

Vet ikke om det ble kjøpt i Norge, eller om det var noe jeg fikk når foreldrene mine hadde vært i syden.

Knall god var den hvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var vel kinderegg som hadde de. fantes vel inne i griser og noen andre dyr også tror jeg. trodde det var bare meg som huska de jeg:) dyret kunne forresten brukes som sparebøsse etterpå

Skrevet

Måtte tenke litt her nå, men kom på de ja!!! :) Mmmmm... tror også at det var kinderegg som hadde de.

Skrevet

Ja stemmer det!

De skulle laget de igjen, det var nydelig sjokolade =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...