Gå til innhold

Litt usikker her nå jenter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Håper alle har hatt en bra helg! :o) Jeg tok en test på lørdag (klarte ikke å vente lenger..... Har egentlig ikke IKM før på torsdag/fredag) Men den testen jeg tok på lørdag viste svak svakt svakt positivt (sånn stav test fra billige-tester.no) Tok derfor en ny en på søndag (samme type test) som viste litt sterkere positivt. Har en venninne som har brukt disse testene tidligere som har vist feilaktig positivt. Derfor lurer jeg på erfaringer med disse testene...? Er de til å stole på?

Tør liksom ikke å begynne å håpe ennå....

Ha en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte en av de testene som man kjøper på apotek, men det var slik det var da jeg var gravid sist. Trodde først at jeg ikke var det - da streken var så svak - så en uke senere - fortsatt ikke mens - tok jeg en igjen - denne gangen sterk. Skjønner jo godt at du er redd for å få falske forhåpninger, men jeg hadde stukket rett ned på legekontoret, og spurt om en test der. Gratis og kjapp møte å bli sikrere på :)

Skrevet

Takk for svar! Får se om jeg rekker tur til legen i dag :P Hvis ikke får jeg bare smøre meg med litt tålmodighet :o)

Skrevet

jeg tok tester fra billigtester som viste positivt 2 dager før ikm og det stemte..

vil hviske et lite gratulerer :)

Skrevet

Da hvisker jeg tusen takk tilbake :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...