Gå til innhold

Flytting??

Anbefalte innlegg

Skrevet

OI OI OI, vi har funnet et sinnsykt fint rekkehus som vi vil by på. MEN da blir det flytteing like før eller etter fødselen. puh!

Vi har flyttet en del ganger, så har minimalt med møbler og ting, heldigvis.

Nå bor vi på 50 kvm. 5 etg med heis heldigvis. Men ikke noe sted for barn altså. Det går fint, men kommer til å bli trangt en periode. Vi har nesten ikke kjøkkenbenk, for eks:)

det rekkehuste var så fiiiiint! Da kan vi har barnerom osv!!

Noen av dere som har flyttet i en slik periode før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også flytte snart, til en annen by, like før fødsel, med full oppussing. Vi føler oss litt gale ;p men samtidig så vil vi være helt ferdige å klare til lillegutt kommer. Da er vi liksom 100% klare til å ta imot gullet vårt. så vi prøver å tenke slikt i stedet for alle som sier vi er gale. Vi bor nå i 5 etg UTEN heis, så det går ikke an likevell, men vi skal flytte til en annen by nærmere familie og venner.

Skrevet

He he he, jeg synes IKKE dere er gale. man er gal hvis man velger å bli boende i 5 etg uten heis med baby og barnevogn:) H ehe, vi bodde i 5. etg uten heis tidligere og det er utrolig hvor mye man må bære opp de trappene i løpet av en dag. merkes fort:) Kondisen din kommer kanskje til å bli dårligere nå da:)

Lykke til med flytingen! Tenk så gøy å innrede barnerommet!

Og absolutt verdt det for å komme nærmere familie og venner altså!!

Skrevet

ja tenk på hvor sprek jeg har holdt meg pga trappene det siste året :)

Merkelig hvor mye vi planlegger turene nedover da ;) vi går ikke på butikken uten å ta med søpla så vi slipper en egen tur til det. Og hvor flinke vi er til å dobbeltsjekke om vi har nøklene med før vi går ut døra :) hehe, men nei.. det går ikke med baby og barnevogn..

Synes dere skal kjøre på dere også :) så kjekt å tenke ut barnerommet, har lenge gledet meg til det og har ikke 1000vis av ideer, men spennende er det uansett ;) vi skal nok ha en enebolig senere, men nå flytter vi til ei 80 kvm stor leilighet å slipper å tenke på flytting på en liten stund iallefall.. :) det er kjekt det, flytter dere ti et rekkehus slipper dere jo å tenke på det noe mere :)

Skrevet

Vi planla egentlig å bygge, men det blir svindyrt. Det blir billigere å kjøpe et nyoppusset rekkehus enn det gjør å bygge et hus i samme str. helt ville priser på håndverkere for tiden:)

Så hvis dette går i boks kan vi slå oss til ro! det skal bli så deilig!

Skrevet

Ja det høres skikkelig godt ut :)

ja det er dyrt å bygge gitt, har sett på prisene der vi å.. Så er nok lurt det der tenker nå :) Lykke til :)

Skrevet

Vi tenker også på å flytte, men vi velger å flytte etter fødselen vi. Tenker å begynne å selge litt før, så ser vi hvordan det går..går alt som vi håper og tenker, flytter vi inn i nytt til juli, og gir fra oss vårt gamle i august..ypperlig å flytt på sommeren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...