Gå til innhold

Jeg må vere et forferdeli menneske:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ingen som vil ha meg jo, de jeg liker e jo ikke intresert i noe mer enn sex å dt gidder jeg ikke! Blir så frustrert vært singel i maaange år, å jeg har virkeli prøvd, e jo ikke noe modell pen men langt i fra stygg heller, er alltid posetiv (uten om nå;) )

Nå har jeg prøvd, blind date, nettdating,byen men NO ingen for meg!! Uff bare lei meg nå altså, for e lei av å sitte alene hver kveld!

godt å få ut litt for i dag e jeg lei!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen i klubben!

jeg har det på samme måte, sex vil de ha, men noe mer nei takk :/

så nå har jeg gitt opp! mannfolk kan dra sin kost, gidder ikke prøve mer!

Skrevet

Melder meg inn her jeg og... Blææææææææ... skjønner ikke hva som er galt jeg nei..

Skrevet

jeg å blir med i klubben..... er godt lei mannfolk jeg nå, men vil finne en likevell hehe MR.RIGHT kom igjen nå!!

Å du e helt sikkert ikke et forferdeligt menneske,vi e flere som sliter!!

Skrevet

jeg har faktisk opplevd det motsatte...hadde et kort forhold her for litt siden, han digget sønnen min - men jeg hadde ikke de rette følelsene for ham. så rett etter det dukket en gammel bekjent opp og var etter kort tid kjempeinteressert! da var det jeg som bare var ute etter en liten flørt og endte da selvsagt opp med ingenting siden han hadde gått bort og blitt litt forelska i meg...

MEN det betyr ikke at jeg ikke sitter hjemme alene hver kveld for tiden... har troen, men lurer på hvos man skal møte disse fantastiske fyrene!!!

Skrevet

ut i fra det lille du skriver høres det hvertfall ut som om du har sunne verdier som menn burde sette pris på da.

det burde være bra for en mann å finne ei dame som ikke er ute etter bare en natt. hadde hvertfall jeg satt pris på.

Skrevet

Om du finner ut hvor de fantastiske mennene er så får du jaggu gi beskjed til resten av oss;)

Skrevet

du er ikke et forferelig menneske, bare uheldig! sikkert lei av å høre det, men du finner drømme mannen en dag, det finnes en for alle:) ...(trøste meg selv i samme slengen...)

Skrevet

Hvis du har muligheten tror jeg det er det lurt å komme seg ut av døra og starte med en sosial hobby. Vet det er dårlig med tid når man har barn. Men vet om flere som har begynt med forskjellige treningsformer, frivillighets arbeid osv. og møtt skikkelig flotte mannfolk med samme interresser.. :) Tror det er vanskelig å treffe blink på byen. En annen ting er at de gjerne kommer når man slutter å lete... :) Har virkelig troen på at det ordner seg for deg.. :) lykketil

Skrevet

jeg har gitt opp også, så nå skal jeg få meg hund og flytte alt fokus bort fra menn og lære meg alt om min nye livspartner :D

gleder meg!!!!!

Skrevet

melder meg inn i klubben jeg å. er lei av å gå å håpe. det var mye lettere å treffe noen når man var yngre.

Skrevet

signer, skal bli gammel bitter dame med ti katter som mumler og tviholder på den ene bragden jeg klart i livet, å føde etter barn:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...