vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 måtte jo innom å lese hvordan det går med dere da jenter selv om jeg holder meg unna her betyr det ikke at jeg ikke er nysgjerrig på hvordan det går med dere håper det er mange gravide og snart gravide her så med et ønske om god morgen fra meg, håper jeg dere vil få en flott dag
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Takk i like måte!! Syns ikke at du skal holde deg unna bim jeg da! Du er jo tvers gjennom bare hyggelig Lurer på en ting jeg?? Kan jeg få se charten din? Den fra nå når du ble gravid? Min ser litt lovende ut nå, og det hadde vært gøy å sammenligne... Hvis du får lyst å se min; http://www.fertilityfriend.com/home/19e6b7 Klem!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 hei takk for det men er ikke alle som er like enige.. hihi... men men sånn er det vel bare i denne verden selvsagt kan du se charten min slik ser den ut http://www.fertilityfriend.com/home/150b28 så på din også, og håper du får en temp dipp imorra... hehe.. for det kan være festedipp da men ser de andre chartene dine og har du ikke litt få dager mellom el og IKM??? slik at ikke egget får festet seg? uff mener jo ikke å si sånne dumme ting altså, men kan du ikke spørre disse erfarne FF damene her inne ville bare si fra iallefall... håper du ikke tar det feil er litt "ekkelt" å si fra om slikt nå etter alt som er og vil ikke det skal bli oppfattet feil... håper og krysser fingrene for deg hehe jeg har skikkelig på følelsen av at den womens care kremen hjalp meg med engang hihi prøv den
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 How do I know if my luteal phase is long enough? The normal luteal phase length is from 10 to 16 days. If you notice over a few cycles (with clear ovulation patterns on your charts and accurate data collection methods) that your luteal phase is less than 10 days, then this is something to mention to your doctor who will be able to help you. If you have several cycles with well-timed intercourse during your fertile period, and a luteal phase on the short side of normal (10 or 11 days) then you may also consider bringing this up with your doctor who will be able to help you determine whether or not this could be an issue for you. kanskje dette kan hjelpe? var bare dette jeg mente klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå