Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 I natt våknet jeg med at jeg hadde sjukt vondt i ryggen, måtte reise meg men det gjikk ikke over, å måtte springe på do å der satt jeg, kroppen tømmte seg totalt, å hadde så vondt. Dette skjedde 2 ganger i natt å 1 gang i mårrest. Er dette normalt? Har 3uker igjenn til terminen.
*1+1=2 små* Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 uffe da:( Høres ut som meg når jeg har mensen...*sukk*(merker jeg gruer meg tilbake til tiden med mens hver mnd.) Er vel livmoren som trekker seg sammen på et vis...? Dytter så noen kan svare de som vet!
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Da jeg skulle føde sist, så hadde jeg det sånn.. Var oppe på skikkelig på do ved 01 tiden og oppe igjen ved 02:30 tiden og da jeg hadde tømt meg da...beg det med murringer.. Tok da kontakt med føden og de sa at det nok var lang tid igjen så jeg skulle bare ta tiden og eventuelt en varm dusj og prøve spise litt.. Fikk en tømming til kl 06 og var på sykehuset 08.. Hadde da 4-5cm og vår lille prinsesse kom akkuret kl 16.. Var fælt med all denne tømmingen men det endte jo godt da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå