Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 trenger tips til litt stort godteri som monner litt..sånn at vi ikke trenger å¨gi så innmari mye,men at det allikevel ser ut som de har fått endel av oss. hos oss kommer det nemlig mange å ringer på døren når det er halloween,så det blir sååå dyrt!!!
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 hmmm.....her var det ikke mye hjelp å få:-(
meg & to små vampyrer Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Nei, altså har aldri opplevd noen komme på døra og tigge om godteri jeg da... Så aner ikke. Er det vanlig at de gjør slikt nå? Hva jøtr de for å få godteri da? Utenom å kle seg ut.
Dronningen! Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg kjøper kjærligheter - en til hver og ikke noe mas om å få den største!
Libido- Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 jeg ville ha kjøpt masse småtteri. så kan du f.eks gi 3 ting av hver. Vi blir nedrendt på lidl før halloween. Der har vi slike party poser med masse innpakket småtteri i. Og vi er mye billigere på godteri enn andre butikker. Kjøp en pose med mandariner også, alle unger liker det =)
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg lager "hekseepler" Dypper dem i smeltet sjokolade med bittelitt ojle oppi eller i smeltet sukker med rød konditorfarge oppi. Og da med røde epler. Sunne epler med litt snop på. Og ungene elsker det.
Sara Rompompei Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Om du har Lidl i nærheten så har de tilbud på godis nå En pose Party-mix til 25 tror jeg det var. Det er sånn gele/skum godis som er plastpakka i små pakker. Små hamburgere, kolaflasker, noe sure greier osv.
ejiec++ Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 kjærligheter og fruktkarameller er greie ting synes jeg. Det viktigste - mener jeg, er at du gir godteri som er pakket inn i papir. Ikke smågodt o.l. jeg vil i alle fall ikke at jenta mi spiser godis som jeg ikke aner hvem som har tatt i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå