jente30L Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 hun ringte og vekket oss klokka 8.... det skal sies at hun ikke har besøkt oss siden tidlig i sommer selv om hun bor en halvtimes kjøring unna...stiller overhodet uikke opp. nå ringer hun og sier at hun er med en veninne og sønnen hennes,de sitter og venter på legekontoret og må visst vente noen timer og iser de kommer hit og venter i stedet!!! huset ser ikke ut og jeg er dårlig... kvalm.. jonathan har sovet dårlig og ikke klar for å ha folk hit så jeg sa det desverre ikek passet. da ble hun skikkelig sur.....
Mininni Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Nei, vet du hva - her er du i din fulle rett! Det fungerer ikke sånn at man bare kan forvente å komme busende inn og bruke dere som venteværelse - da ringer man og spør OM det passer, og passer det ikke, så respekterer man det! Ble hun sur, så får det være hennes eget problem - det synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for
pandabjørn Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 NEI det synes jeg ikke du var ! hvem er det som vil ha besøk av svigermor og venninna hennes før man har stått opp da!! + at du er dårlig også og jonathan har sovet dårlig det burde hun respektere synes jeg, hva slags svigermor har du som blir sur når hun ringer å ber seg selv så tidlig på morran da??! uhørt spørr du meg og hvis hun bare har en 1/2 time kjøring fra dere så får hun komme en annen dag det passer bedre for dere... de får nok bli og vente på legekontoret kan jo hende det går raskere alikvel!
jente30L Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 tusen takk jenter;) har det med å få så dårlig samvittighet;)
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er helt enig med Mininni og s@nder & Linnea. Synes det er svigemoren din som var frekk jeg, å IKKE du!
håper på fulltreff Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Ikke ha dårlig samvittighet. Hun må akseptere at det ikke alltid passer. Ingen som kan forlange å få komme akkurat når det passer dem selv. Du får heller si at hun er hjereltig velkommen senere i dag om du føler deg bedre da. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå