Tigermor. Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Vanligvis har jeg verdens beste sovehjerte og det skal MYE til for å vekke meg...men de siste par nettene har søvnkvaliteten vært heller dårlig =( Våkner flere ganger iløpet av natten gjennomvåt av svette så jeg må snu dyna! Men vi har det ikke spesielt varmt på rommet så det er ikke derfor jeg svetter...er det hormonelt kanskje?? Det er iallefall skikkelig uggent å våkne gjennomvåt opptil flere ganger pr natt, så håper at dette ikke vedvarer...er enda 55dager igjen til Termin!
Tussa og Sofie Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, dessverre så er det stusselig med nattesøvnen..har sovet dårlig lenge, men de siste 3 ukene har det blitt mye værre. Er oppe ca 3 ganger pr natt, men våkner ihvertfall hver time for å snu meg pga hoftevondt. Har mye halsbrann osv....så er ganske sliten til tider ja og prøver å sove litt på dagen nå som jeg kan for ikke å stille helt utmattet til Start når det setter igang. Men i natt sov jeg så godt, oj så glad man blir da!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, jeg sover også dårlig om nettene... Håper ikke det vedvarer, for jeg har akkurat begynt på 3.tri, og har lyst å jobbe fullt lenge enda, men kjenner at det er forlokkende å gå ned til 80% stilling, slik at jeg kunne hatt fri på onsdager..... Må opp å tisse alt mellom 1 og 4 ganger pr natt, våkner ca 5 ganger pr natt av leggkramper, og omtrent like ofte av at hoftene verker, og jeg må snu meg.... Begynner å ta på kjenner jeg..
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Bahh, vi er flere ja =) Jeg våkner ofte hver natt, gjerne av at jeg må tisse eller snu meg. Noen ganger er jeg bare gjennomsvett, og andre ganger tett i nesen, osv. Jeg sover SÅÅ lett, og det er irriterende. Kommer jo ikke til å være uthvilt noen gang jeg. Men her igår natt da sov jeg HELE natta gjennom uten å være oppe EN gang, og da lakk jeg melk/væske fra puppene også... hahahaha, vet ikke om det har noen sammenheng, men moro var det. Gjett om jeg fort ble lys våken da. Sliter en god del med bekkenet da, så er nok det som gjør søvnen vanskelig, men man får hvile litt iløpet av dagen da. Det er jeg flink til ihvertfall ;-p Er snart 30 uker på vei =)
*1+1=2 små* Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Natt til søndag sov jeg bare noen få timer..*sukk* var helt utslitt i går! I natt sov jeg litt bedre, men langt fra godt! Vi må vel bli vant til det:P
cille74 Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 ja det kan jeg love deg.... vet ikke hva det vil si å være uthvilt lenger jeg. leeeenge siden jeg fikk sove mer en maks 2 timer sammenhengende. Alt vi skal lide for, det er jammen urettferdig, mannen er jo bare med på moroa han
Teltpluggen Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 JA! Jeg KLØR.. har hatt dårlig nattesøvn en stund og sover veldig lett, men nå i det siste har jeg måttet stå opp flere ganger hver natt for å smøre meg med bodylotion.. KLØØØØR!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 JA! Kan ikke huske sist jeg sov godt. Nei, soving er nok noe jeg har sluttet med ser det ut til...
Ezmeralda Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Sover som en stein hver natt, jeg... Hender at jeg må opp og tisse en gang i løpet av natten, men sovner igjen så snart hodet treffer puta igjen. :-) Har termin i dag og er så klart glad for den hvilen jeg får nå. Tipper det er slutt på nattesøvn når babyen kommer...?! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Er i uke 33 og sover ekstremt dårlig. Kaldsvetter og svetter om hverandre, våkner ca hvert 15.min, det å snu seg gjør utrolig vondt, alle stillinger er ubehagelige.. Urk.. Lei.. :/
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Ikke for å ødelegge håpet for dere som har endel tid igjen, men jeg har sovet dårlig hele 3. trimester. De sier det er kroppens måte å innstille seg på når babyen kommer da. men ikke noe særlig å ligge sånn å vri seg hver natt. Jeg er 9 dager over termin...
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 jeg er TRØTT.legger meg i 10-11 tiden like opptimistisk hver kveld .ligger å leser til jeg nesten sovner.pling ,lys våken.legger meg på rtt annet rom og leser til i 4-5 tia sover til 6-7,i dag gidder jeg ikke holde meg oppe hele dagen,hjelper jo ikke allikevell,så jeg skal under dyna ganske snart snoooork
Mamma'n til lille David Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 skriver under her..er 31+1 i dag og har sovet dårlig siden uke 25.. er nesten sånn at jeg er begynt å bli vant til det.. regner med det kommer til å fortsette i en goooooooood stund fremover..så prøver å tenke positivt...
de tre bukkenebruse Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 jada,må nok melde meg inn her jeg også sover dårlig pgav at jeg aldrig finner en god stilling i senga, også er jeg for varm, + må på do åså har jeg en 3åring som "må" ligge under dyna til mor helst oppå meg hehe...det er liksom ikke godt nok med far hehe...
smackazz Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 eg har nettopp begynt å sove dårlig....eller, sover egentlig ikkje om nettene..er skikkelig plagsomt er heilt tom for energi
Adriansmor med tulla Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 høygravid med bronkitt og bekkenløsning er døvn blitt et fremmed ord!!!!!
Randine + 2 små Skrevet 29. oktober 2007 #17 Skrevet 29. oktober 2007 Når jeg først sovner så sover jeg ganske greit, men sliter så med å sovne! Jeg kan være stuptrøtt når jeg legger meg, men blir lysvåken etter 5 minutter i senga. Jeg blir varm og rastløs og ingen sovestillinger er gode. Ikke klarer jeg å ligge på magen, og hvis jeg ligger på ryggen så blir det så tungt å puste. Og jeg har igjen over 10 uker enda.....sutr sutre
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 Søvn hva er det ?? Blir luksus når han kommer:o) Stå opp på natta med han:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå