Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Er 9. dager over termin, og skal til akupunktur senere idag.Håper det setter ting igang.Erfaringer med dette??
line_n & sara Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 du burde nok starta litt før, men hvis akupunktøren er flink, og livmor er moden, setter hun såpass kraftig modning, at du mest sannsynlig vil kjenne en reaksjon, ja! jeg merka allerede reaksjoner på modninga i uke 38, med menssmerter og lign! da hadde jeg fått nåler siden uke 35 for å modne livmor. få forresten akupunktøren til å vise deg punkter du selv kan stimulere, (feks et punkt mellom pekefinger og tommel)
grisunge2007 Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 jeg lurer på bare en ting, det å gå til akupunktur, er det henvisning fra legen eller fra private regi, hvilken akupunktør kan man anbefale i oslo området?
ha82 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Det blir et desperat forsøk på å gå i fødsel! Men har mensmurringer og litt åpning fra før.Og det kan jo hende jeg responderer bra på det.Blir spennende! Hvor går du,Line?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Min jordmor har satt modningsnåler i meg...To ganger, men foreløpig null effekt. Har termin i dag. Man får ikke henvisning fra leger til akupunktur. Det går under definisjonen "alternativ medisin" og er ikke offentlig godkjent. Men de fleste mener generellt å ha god effekt av det. Hør med jordmoren din om hun setter det eller om hun har en kontakt i bydelen du bor i. Jeg bor i Oslo sentrum og får gratis på helsestasjonen min.
fru Senilix Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Heisan. Jeg fikk akupunktur da jeg var 10 dager over termin. Jeg bestilte tid hos en akupunktør, og nei, du trenger ikke gå via lege for dette. Jeg fikk ikke akupunktur for modning, men for å sette i gang fødselen. Hennes erfaring var at man trengte to runder før det satte i gang. Jeg trengte bare en. Fikk mandag ettermiddag, og fødselen satte i gang tirsdag kveld. Blir du trett etterpå, har akupunkturen effekt:) Lykke til, alle overtidsdamer. Vet hvordan dere har det:))
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Hvor tok du akupunktur, fru senilix?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå