Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7 uker på vei, og er såå kvalm. Noen som har noen råd som dere syns hjelper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis lit og hele tiden, sitrusfrukter har hjulpet meg. vann med masse sitron i, eller mandariner.... da blir det bedre en liten sund. men det beste rådet er nok å smøre seg med tålmodighet og håpe det går over..... og det gjør det, selvom det er en fattig trøst når det står på! God bedring!

Skrevet

For meg har det hjulpe litt å ete ofte og lite. Eg vert mykje dårlegare om eg ikkje et, sjølv om det kjem opp igjen. Elles syns eg det hjelp å drikke te og ikkje minst munkholm. Eg tek og b-vitaminar kvar kveld, og merkar tydeleg at eg er kvalmare om morgonen om eg har gløymd det. Det er faktisk gjort litt forsking på det, med gode resultat. Elles så.. Nokon har god effekt av ingefærtablettar, akupunktur mot kvalme, og sea-band om handleddet. Ja, og så må eg sove nok og ikkje slite meg ut...

 

Det er verkeleg heilt forferdeleg å vere så dårleg. Håper det gir seg fort for deg!

Skrevet

Føler med deg. Var dritkvalm og brakk meg fram til veke 17 :( og raste ned i vekt. Det som gjorde at eg klarte å holde det i sjakk, var ingefær-te. "Ginger lemon tea" som eg kjøpte på helsekost. Eg brukte også "sea band" - akupunktur-armband som du kjøper på apoteket. Det gjorde at eg ikkje spydde, "berre" brakk meg.

 

Et så ofte du kan, ha ein pakke kjeks (kornmo, marie, knekkebrød) ved sidan av senga og et litt før du står opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...