LadyLuck & Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Nå er jeg lei av å være gravid. Eller ikke selve graviditeten, men at jeg er så j** hormonell. Gråter jo bare noen ser galt på meg jo. Når sambo skulle gå i dag sporte jeg når han kom hjem i dag (så je kan ha klart noe mat eller.no) og svaret var; "vet ikke om jeg gidder komme hjem i dag jeg" viste at han bare tullet, men det var nokk til å vippe meg av pinnen, gråt i nesten en time, og han ble en halv time forsinket stakkar. Burde vært nen piller eller noe å ta mot de hersens hormonene.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Huff da. Stakkars deg. Det er ikke lett med de hormonene. Er det lenge igjen da? Sender deg den klem jeg :-)
LadyLuck & Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 verste er vel at jeg nesten gråter av dårlig samvittighet for at han ble forsinket. fikk nettopp en kjempeskjønn mld, og hva skjer, jo jeg griner. åååååh
LadyLuck & Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 har nok ikke termin før i midten av mars, så mangen bøtter med vann som skal ut før den tid
LadyLuck & Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 takker for klem. den trengte jeg
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Mars ja..... det er jo en liten stund til det ja. Får håpe det roer seg litt da etterhvert. Det er utrolig slitsomt å ha det sånn, men det går heldigvis over etter mars :-) Klem
LadyLuck & Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 va sånn hele forige graviditet også(alle ti ukene jeg viste jeg var gravid), håpet å slippe unna å ha det sånn hele tiden denne gangen
Stratos med 3 barn Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Du kan bytte med meg Har svært få gravid plager, men har vært forkjøla siden august. Hoster, hoster, hoster.... Hosta på meg muskelbrist i sidene. Tryna i trappa...., ja stort sett et vandrende katastrofeområde (som sjefen min så fint kalte meg:) siden august.....
LadyLuck & Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2007 ja takk, orker ikke en eneste dag til med denne grininga mi.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå