Gå til innhold

Nå er jeg LEI ! ! !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei av å være gravid.

Eller ikke selve graviditeten, men at jeg er så j** hormonell. Gråter jo bare noen ser galt på meg jo.

Når sambo skulle gå i dag sporte jeg når han kom hjem i dag (så je kan ha klart noe mat eller.no) og svaret var; "vet ikke om jeg gidder komme hjem i dag jeg" viste at han bare tullet, men det var nokk til å vippe meg av pinnen, gråt i nesten en time, og han ble en halv time forsinket stakkar.

Burde vært nen piller eller noe å ta mot de hersens hormonene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Stakkars deg. Det er ikke lett med de hormonene. Er det lenge igjen da?

 

Sender deg den klem jeg :-)

Skrevet

verste er vel at jeg nesten gråter av dårlig samvittighet for at han ble forsinket. fikk nettopp en kjempeskjønn mld, og hva skjer, jo jeg griner. åååååh

Skrevet

har nok ikke termin før i midten av mars, så mangen bøtter med vann som skal ut før den tid

Skrevet

takker for klem. den trengte jeg

Skrevet

Mars ja..... det er jo en liten stund til det ja. Får håpe det roer seg litt da etterhvert.

Det er utrolig slitsomt å ha det sånn, men det går heldigvis over etter mars :-)

 

Klem

Skrevet

va sånn hele forige graviditet også(alle ti ukene jeg viste jeg var gravid), håpet å slippe unna å ha det sånn hele tiden denne gangen :(

Skrevet

Du kan bytte med meg :) Har svært få gravid plager, men har vært forkjøla siden august. Hoster, hoster, hoster.... Hosta på meg muskelbrist i sidene. Tryna i trappa...., ja stort sett et vandrende katastrofeområde (som sjefen min så fint kalte meg:) siden august.....

Skrevet

ja takk, orker ikke en eneste dag til med denne grininga mi.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...