Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Tok en test i forgårs og dn ble neg men den datt tilfeldig ut av bøtta når eg skulle tømme dn i sted og da var dn pos............. Er de noe håp at eg er gravid da? Får ikke kjøpt en før seinere i dag :-( Noen med erfaring :-))))))))))))
mmdt Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Hvis testen viser gravid etter 5min så skal man ikke telle med det posetive svaret.Det er ihvertfall hva jeg har hørt. Men det kan jo hende. Lykke til med testingen senere i dag:)
MammaTilVerdensBesteGutt Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Leste på bruksanvisningen på en test jeg har liggende, og der står det at positivt svar kan komme opp feilaktig når det har gått mer enn 5 min... Lykke til uansett!
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Æsj da har eg vert å kjøpt en og dn va neg :-(
2prinsesserogbim Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 så synd da... lykke til videre.. kan vert for tidlig å teste da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå