Gå til innhold

Er det vanlig å "lekke" under sex???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir vanlig kåt når jeg og sambo har sex, men etter jeg ble gravid, og særlig nå de siste mnd(etter 5 mnd ca) så midt i akten blir det plutselig ekstremt vått... Jeg vet jeg ikke tisser på meg, men det er skikkelig rart når det blir sånn...det som kommer ut er helt blankt og lukter heller ingen ting...men det er jo litt merkelig synes jeg da...

Tør ikke spørre jordmor eller legen om dette så da spør jeg dere hva det kan være.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det på akkurat samme måte. Jeg spurte legen om det var naturlig og han svarte at dette var som det skulle være. Samtidig fortalte han at denne tynne utfloden som oftest ikke hadde samme effekt som vanlig utflod i forhold til "smøring" under samleie og rådet meg å kjøpe glidemiddel i tillegg - hvis jeg merket at jeg ble sår.

Skrevet

Jeg har også opplevd at d blir bløtere og at d ikke lenger er like godt..Mister liksom den gode følelsen..I tillegg plages jeg med at jeg fikk litt vondt i magemusklene (tror jeg), for d ble ubehagelig i magen etterhvert. Jeg bruker å stramme magemusklene ganske mye, når man beveger seg litt ettersom hva man synes er godt..

Er kanskje litt tradisjonelt kjedelig med misjonærstilingen da, men det er det som funker best for meg. I forhold til å oppnå orgasme hvertfall.

Men må vel snart bli mer kreativ! Magen blir jo ikke mindre!;)

Passer selvsagt på at han ikke blir liggende med full vekt oppå meg!

Noen som har tips til hvordan man kan ha god sex under svangerskapet,så kom med de!! Jeg savner den jeg hadde før jeg ble det..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...