Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hvor lenge etter at dere begynte med første måltid startet dere med neste måltid?

 

Og når på dagen og hvordan mat var det?

 

Vi har gitt grøt i 1 uke nå, og hun er veldig ivrig. Hyler etter neste skje, så det skal gå FORT! Hadde tenkt å vente litt til, men hun virker veldig klar for mat. (Er 6 mnd om en uke)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav små posjoner grøt i et par dager, så at det gikk bra og gikk da over til to grøtmåltider om dagen, morgen og ettermiddag. Prøvde kveld først, men da fikk han en mer urolig søvn, han trivdes ikke med å bli lagt med så mye mat i magen.

Brødskive begynte jeg så smått med når han var rundt 8 mnd...mener jeg å huske. Skremmende hvor fort man glemmer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...