Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hvor lenge etter at dere begynte med første måltid startet dere med neste måltid? Og når på dagen og hvordan mat var det? Vi har gitt grøt i 1 uke nå, og hun er veldig ivrig. Hyler etter neste skje, så det skal gå FORT! Hadde tenkt å vente litt til, men hun virker veldig klar for mat. (Er 6 mnd om en uke)
Nicita73 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg gav små posjoner grøt i et par dager, så at det gikk bra og gikk da over til to grøtmåltider om dagen, morgen og ettermiddag. Prøvde kveld først, men da fikk han en mer urolig søvn, han trivdes ikke med å bli lagt med så mye mat i magen. Brødskive begynte jeg så smått med når han var rundt 8 mnd...mener jeg å huske. Skremmende hvor fort man glemmer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå