Gå til innhold

"Pent brukt bekken gis bort!!!"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne gi bort mitt bekken! Gir det bort til første som spør! Kraftig bekkenløsning, spesielt på høyre side!

Tilleggsgoder: 100% sykmelding, fysioterapi, søvnløse netter og gjennomgående smerter i bekkenet følger med!

 

NB: Ingen returrett!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg bytter gjerne!

Du kan få av meg; Et bekken som kun verker når jeg har brukt det feil - les: brukt det. :-) Svangerskapsdepresjon, kvalme, løs mage, søvnløse netter helt uten grunn, paranoia, og fryktelig lyst på ribbe. - ok???

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hehe...skal vi bytte?? Kunne også tenkt meg et nytt et, nemlig...

Skrevet

jeg har og ett som gis bort.kan til og med legge noen kroner i mellom....

Skrevet

jeg tar gjerne det med mellomlegg til og med, jeg anser det som en god deal!

 

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...