Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vil gjerne gi bort mitt bekken! Gir det bort til første som spør! Kraftig bekkenløsning, spesielt på høyre side! Tilleggsgoder: 100% sykmelding, fysioterapi, søvnløse netter og gjennomgående smerter i bekkenet følger med! NB: Ingen returrett!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 hei jeg bytter gjerne! Du kan få av meg; Et bekken som kun verker når jeg har brukt det feil - les: brukt det. :-) Svangerskapsdepresjon, kvalme, løs mage, søvnløse netter helt uten grunn, paranoia, og fryktelig lyst på ribbe. - ok???
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe...skal vi bytte?? Kunne også tenkt meg et nytt et, nemlig...
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 jeg har og ett som gis bort.kan til og med legge noen kroner i mellom....
dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 jeg tar gjerne det med mellomlegg til og med, jeg anser det som en god deal! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå