Gå til innhold

Da tror jeg at det er min tur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet begynte så smått å gå i nitiden i går kveld. Har forsåvidt sovet ganske godt i natt, men har hatt noen rier som ikke har vært så veldig vonde. Sto opp kl 05 for da hadde de økt i styrke, men nå har de dabbet av igjen.. Vannet sildrer litt enda, men den store splashen har enda ikke kommet. Har ikke ringt føden, men får vel gjøre det nå på morgenkvisten.

Både gruer og gleder meg til resten av dagen. Har en fra før så vet jo hva som venter.... Skal i allefall bli godt å få det hele overstått. De siste ni mnd har vært laaaange :)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Så spennende! Nå er du i gang=) Lykke til!!

Skrevet

da har du nok din lille senest i morgen :-) ring føden....du skal inn til sjekk når vannet har gått å evt settes i gang når d har gått 1 døgn siden vannet har gått.

Skrevet

Lykke til:)

Skrevet

Så spennende!!!

Lykke til!! :)

Skrevet

Lykke til!

Håper det går fint. Godt at det snart er over nå. :)

Skrevet

herlighet..lykke til!! :-)

Blir en bra dag dettan:)

Skrevet

Lykke lykke til... tenk snart eer den lille i armene dine...

Skrevet

Jeg har født! Fikk en jente mandag 29.10 kl 16.55. Fødselen gikk som en drøm. Ringte føden og fikk beskjed om å komme på kontroll kl 14. Hadde da rier med 10 min mellomrom. Fikk konstatert at vannet ikke hadde gått og at jeg hadde 2-3 cm åpning. Siden det enda var litt lenge mellom riene ble jeg sendt hjem, bor 2 min kjøring unna. Kom vel inn døra hjemme ca kl 15.30 og da kom plutselig riene kjempetett. Var tilbake på sykehuset kl 16:15 og etter bare 40 min var hun ute.

Fantastisk følelse! Lykke til dere andre!

Skrevet

wow det må jeg si var en raskt fødsel :)

gratulerer med jenta di :))

Skrevet

Åh.. Det var kjapt levert må jeg si... Hehe... =)

Gratulerer så mye med jenta.

Kos dere sammen!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...