Gå til innhold

Er denne veldig lett ??

Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed om at denne testen var litt mer vrien enn andre på nett..

Men syntes ikke den var så ille.

http://www.illvit.no/htm/IQTest/no/

Fikk 132

hehe.. måtte jo ta bilde av skjermen, for mannen min trodde meg ikke, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingen IQ ekspert men kan se ut som om den er litt lett. Jeg fikk 121, og det er nå, etter 7timer nattevaktsjobbing. Sånn av erfaring pleier jeg å være rimelig hjernedød på disse tider (blir rimelig sløv etter å ha vært våken så mange timer)

Skrevet

Ja, jeg tok den mens jeg satt og pumpet mm og lillemor lå ved siden av med og sutret, så jeg var liksom ikke så veldig konsentrert..

Hmm..

Lurer på hvorfor folk da sier at denne var så mye vanskeligere enn andre.

Skrevet

Ditt testresultat: 113

Resultat i beskrivende kategori: Normal pluss

men så aterjeg sånne oppgaver med figur 1 er til 2 som 3 er til....

der blir jeg fort lei og bare trykker uten å se

Skrevet

dytt*

Skrevet

fikk 105 jeg....gjennomsnittlig....fornøyd med det for jeg er dåååårlig på sånne tester....

Skrevet

dytter igjen.

Skrevet

Gutten min på ni fikk 125....

Vi fikk begge 124:)

Skrevet

127. Føler jeg har tatt ørten sånne "hjemmetester" og syns ikke denne var spes vanskelig eller lett - litt av begge deler :o) Skal tro om jeg hadde fått et annet resultat når jeg IKKE hadde vært hjemme hele dagen og sett Peter Pan for 9. gang på 4 dager og prøvd å finne logikk i en 2,5årings grineanfall etter 4 dager med sykdom, hehe... Kan jo late som om det hadde blitt enda bedre? ;o)

Skrevet

Jeg syntes ikke den var så vanskelig, nei. Fikk 130.

Men jeg tror ikke denne er godkjent som IQ-test. Jeg har hørt at IQ-tester ikke skal ha spørsmål som går på kunnskap man kan lese seg til, og at de skal være kulturelle og språklige nøytrale. Det er jo ikke denne. Mannen min som ikke er norsk ville jo scoret dårlig på denne fordi han ikke har så stort ordforråd på norsk enda...

Skrevet

dytt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...