Gå til innhold

Sånn.. da tar vi den..


Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bapak Jakob, Bapak Jakob, Masih tidur? Masih tidur?

Dengar lonceng bunji

Bim, bam, bum, bim, bam, bum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arbër vlla-e, Arbër vlla-e A po flen, a po flen?

Kumbona ka ra-e

Ding dang dong

Skrevet

Achinu Jaacov, Achinu Jaacov al tischaan, al tischaan

hapa-amon melzalzäl,

ding dang dong, ding dang dong.

Skrevet

János bácsi, János bácsi Keljen fel, keljen fel

Szólnak a harangok

Bim, bam, bom, bim, bam, bom

Skrevet

haha..

 

 

Bare prøvde å understreke det NL mente med at klokken løper her.. hihi..

Skrevet

Hehe.. Bare det at hun har vett til å logge av innimellom

 

*fnis*

Skrevet

hehe, Ja, lurer på hvor hun har det fra?

 

Hvor kjøper man det? *tvinne tyggissen*

Skrevet

Jeg tror jeg så det på en sånn teveshåpp en gang...

Skrevet

ååååja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...