Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #26 Skrevet 29. oktober 2007 Bapak Jakob, Bapak Jakob, Masih tidur? Masih tidur? Dengar lonceng bunji Bim, bam, bum, bim, bam, bum.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #27 Skrevet 29. oktober 2007 Arbër vlla-e, Arbër vlla-e A po flen, a po flen? Kumbona ka ra-e Ding dang dong
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #28 Skrevet 29. oktober 2007 Achinu Jaacov, Achinu Jaacov al tischaan, al tischaan hapa-amon melzalzäl, ding dang dong, ding dang dong.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #29 Skrevet 29. oktober 2007 János bácsi, János bácsi Keljen fel, keljen fel Szólnak a harangok Bim, bam, bom, bim, bam, bom
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #31 Skrevet 29. oktober 2007 haha.. Bare prøvde å understreke det NL mente med at klokken løper her.. hihi..
mayaya Skrevet 29. oktober 2007 #32 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe.. Bare det at hun har vett til å logge av innimellom *fnis*
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #33 Skrevet 29. oktober 2007 hehe, Ja, lurer på hvor hun har det fra? Hvor kjøper man det? *tvinne tyggissen*
mayaya Skrevet 29. oktober 2007 #34 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tror jeg så det på en sånn teveshåpp en gang...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #35 Skrevet 29. oktober 2007 ååååja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå