Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi prøvd å bli gravide siden vesla var 3 mnd.. nå er hun 10mnd..

I mellomtiden har jeg hatt 2 SA'er... (veldig tidlig da.. )

Men nå er jeg lei av å gå å håpe og bare bli skuffet hver gang!

Mesen er sååå uregelmessig nå, den var kjempefin og kom akkurat i tide helt frem til for 3 mnd siden..

Den første av de 3mnd'ene kom mensen 8 dager forsinket, den andre mnd'en kom den 5 dager over tiden og nå 8 dager igjen... huff.

Er litt kjipt..

Og så i tillegg så jobber sambo offshore, så han er sjelden hjemme ved EL.. :(

Så nå er jeg lei!

Nå skal jeg stoppe opp!

Nå skal jeg legge denne babylaginga på hylla og konsentrere meg om meg selv en stund, meg og min lille herlighet på 10mnd..

Nå skal jeg begynne sakte men sikkert å trene, å få bort noen kilo, leve litt, feste litt med venner og rett og slett ikke tenke på alt som har med prøving å gjøre i minst 1mnd.. så får vi se..

Skal ikke begynne på prevangsjon, men skal heller ikke telle dager til EL...

Jeg titter vel kanskje innom nå og da, men orker ikke være her for mye den neste mnd nå, for da blir det bare til at jeg blir deprimert over at det ikke lykkes for oss...

Dere har alle vert kjempesupre!

Dere har svart meg på spørsmål og støttet meg når jeg ventet spent på positive graviditetstester...

Men nå kjenner jeg på meg selv at jeg må la dette vente litt, klarer ikke gå slik å være deprimert over dette mer nå, det sliter på både kropp og sinn..

Men dere som fortsatt er igjen her får kose dere masse og så får dere ha lykke til videre med prøvingen deres! ;)

Håper dere ikke er like uheldige som oss... som nå har gjennomgått :

-først 1 SA

-deretter mistet vi tvillingen til gullet vårt

-deretter 1 SA for 4 mnd siden..

-og så 1 SA nå for 2mnd siden...

Vet det er mange flere der ute som har opplevd flere og litt til...

Og skal ikke si jeg har det værst av dere alle nå, for det kan umulig være sant, jeg er ikke alene om å sørge over babyen som aldri kommer..

Men som sagt så trenger jeg bare en pause nå en stund, en pause fra alt dette med graviditet og prøving..

Får heller glede meg en stund til over den lille engelen min som lærer nye ting for hver dag som går..

Og så skal jeg bli tante om 2 uker!

Så kanskje om en mnd eller 2 så kan jeg begynne forsiktig å tenkte på å sette prøvingen på "aktiv" igjen ;)

Masse lykke til til alle dere bimmere! :)

*klemmer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

Synd å høre at du ønsker å gi opp, men jeg vet så veldig godt hvorfor.. det tar på skikkeli å gå igjennom slike ting, og at det aldri klaffer!

ga opp en periode selv.... men dro til gyn da, bare for en sjekk..

det endte opp med operasjon for endometriose...

han skjønte at jeg nesten ga opp, etter 2 års prøving +++

så nå har han satt meg på pergo så vi håper det klaffer!

godt du har ei lita en fra før da som du kan konsentrere på osv :)

Dette er min første kur med pergo, og denne gangen sa gyn at jeg IKKE skal teste etter EL, men bare ha sex ca hver dag.... Slik at jeg slipper å LETE etter EL osv...

men håper det går bra med deg osv :) lykke til da!!

klemmer fra meg!

Skrevet

Huff jeg skjønner det er slitsomt. Man tenker jo ikke på annet når man holder på sånn.

Men du skal se det plutselig klaffer når dere slapper av litt;)

Lykke til med minsten og tiden fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...