ranja Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Nå er det bare rundt 2 uker til termin, og alt jeg kan tenke på om kvelden er "skjer det i natt?" "Hvordan skjer det?". Det er mitt andre barn, så jeg er veldig spent på om det blir som med førstemann. Har lest at søvnløse netter før nedkomst er kroppen/hodets måte å trene seg på våkenetter og avbrutt søvn pga amming. Men det hadde jo vært litt fint å få sove ordentlig før fødselen, siden det blir flere måneder til neste gang......
Sussa jan 2016<3 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Vet ka du mene... Eg har tenkt mye på ka/korsen vi skal gjøre det med "storesøster" når det begynne... Har jo selvfølgelig noen som har sagt at de kan passe ho, men enn vesst det ikkje passe for noen da det endelig skjer....??? litt angst for det.. I tilleg har ho litt problema med å sove om natta.... Svigermor sier at ho ikkje kan passe ho vesst eg føde før termin, fordi ho kan ikkje ta seg fritt fra jobben da, og mamma bor laaaangt unna, gudfar jobber i transport og e ofte ikkje i byen engang og et annet vennepar som stilte seg disponibelt e gravide sjøl, og sprekksjuke (spyr og klarer ikkje å komme seg opp av senga) og svigerbror har aldri skifta bleie på onkelongen sin enda, og min bror stole eg ikkje nok på til å passe ho over lang tid.... Ikkje enkelt detta....ho går jo i barnehage så på dagtid e det jo greit, men ellers kan det jo bli et problem...blir vel å ligge å føde aleina, uten gubben fordi han må passe vesla.....;( Har et vennepar til forresten som har termin 11 daga før oss, som åsså har sagt at de kan passe ho, men enn vesst vi ende opp sammtidig på føden???
Sussa jan 2016<3 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 ta en 2 åring med på fødestua??? natt eller dag....? nei da føde eg heller aleina....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå