Gå til innhold

Jippi!!!! Jeg er nå uke28:=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det betyr at gutten min er minst 34 cm og 1 kg:=)

 

Så nå e sjansen stor for at han overlever hvis han skulle bli født allerede nå!!!

 

Denne uken har jeg sett fram til:=)

 

i dag har han sparke så mye at jeg skulle trodd han var på vei ut jo!!:=)

 

Åh jeg er bare så letta jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner jeg godt!! :D

 

Gratulerer så masse!! :D

 

Jeg er bare i uke 22+6, men kjenner jeg gleder meg først og fremst til uke 24, for da kommer de til å prøve å redde snuppa om plutselig fødselen skulle ha startet! :)

Så gleder jeg meg til uke 28, for da er jo ungen ca 1 kg og minst 9 av 10 overlever! :)

Så går det jo slag i slag da og plutselig er jo termindatoen her! :D

Skrevet

ja sant vel:=) Det går så fort syns jeg! Går fort ifra 22 til 28 ihvertfall så du er jo kjempe nær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...