mamma til 2 små:=) Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Det betyr at gutten min er minst 34 cm og 1 kg:=) Så nå e sjansen stor for at han overlever hvis han skulle bli født allerede nå!!! Denne uken har jeg sett fram til:=) i dag har han sparke så mye at jeg skulle trodd han var på vei ut jo!!:=) Åh jeg er bare så letta jeg
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Skjønner jeg godt!! Gratulerer så masse!! Jeg er bare i uke 22+6, men kjenner jeg gleder meg først og fremst til uke 24, for da kommer de til å prøve å redde snuppa om plutselig fødselen skulle ha startet! Så gleder jeg meg til uke 28, for da er jo ungen ca 1 kg og minst 9 av 10 overlever! Så går det jo slag i slag da og plutselig er jo termindatoen her!
mamma til 2 små:=) Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 ja sant vel:=) Det går så fort syns jeg! Går fort ifra 22 til 28 ihvertfall så du er jo kjempe nær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå