storbil Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet hvordan det går med kontantstøtten i det nye statsbudsjettet? Blir den etter 2008, reduseres den ytterilgere eller forsvinner den? Den hjelper liksom på når man ikke får barnehageplass...
Bea har snart 4 barn? Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Dette lurer eg og på..................hmmmmmmmmmmmmmmmmm ingen politikk interiserte her????????????? Eg synes den burde økes eg da.... slik at det ble et reelt valg for alle ikkje bare inntekt for dei som går hjemme unsett eller som stønad til annet barnepass enn barnehage....................
storbil Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Syns ivertfall ikke de kan ta den før full barnehage dekning er oppnådd... Blir litt frustrert av hele greia jeg...
3herligebarn Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hei, vet ikke sikkert, men leste på nettet at de skulle kutte den med 15 %. men vet ikke helt
storbil Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 Da forsvinner den gradvis henn da:-( Syns det er litt kjedelig jeg da.... Tusen takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå