Gå til innhold

Mange dager i gjenn no jenter Mandag 29/10???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 22 dager her i hvertfall... og driiit lei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig 21!!!! Og sitter her m regelmessige kynnere/rier hele kvelden.. Kanskje det snart skjer noe spennende!!!!!

Skrevet

15 dager igjen, det går i hvertfall nedover,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Skrevet

hei tutten hadde det eg åsså torsdagen,fredagen og store deler av lørdagen, mne så bråslutta det.... håpe det du har e ekte da....

Fødestøv te dæ...

Skrevet

Håper det er "the real thing" nå ja.. Men har hatt det sånn noen genger før jeg å ja.. Både nå, og sist jeg var gravid.. Derfor tar jeg det med knusende ro hjemme, og bare avventer for å se hva som evt skjer!

Suuuuuuger til meg støvet, men sender også litt tilbake!!

Skrevet

Hadde det åsså sånn i minst ei uke før fødselen så eg suuuug litt av det du sender tilbake... hehe he men sist gikk eg 10 daga på overtid... Nekte å gjøre det denne gangen....!!!! NEKTE moahahaha......

Skrevet

Da vi tippa midnatt ble det plutselig bare 4 dager igjen :o)

Ett eller annet skjer nedi der, men om det er noe skikkelig på gang betviler jeg vel sterkt ennå...

Er uansett megavåken, så får vel se hva som skjer utover natta...

Gleder meg nå til å møte den lille uansett om det blir nå eller en uke eller to etter termin :o)

Skrevet

6 dager igjen her.. går fort dette!! ;)

Skrevet

17dager...............juhuuuuuuuu

Skrevet

34 dager igjen her

Skrevet

85 dager igjen....så dette er min aller første dag her inn på 3 tremester;)

Skrevet

Hele laaaange 75 dager her .

Skrevet

85 dager igjen.... synes det virker som en evighet.... puuhhh ;)

Skrevet

Ingen dager igjen!! Termindagen er her.

Men jeg tror nok ikke det skjer noe her på en stund, i hvertfall ikke uten hjelp. Skal til UL i dag for vurdering. Håper jeg blir satt igang, men det kommer vel an på hvor mye de har å gjøre tenker jeg... Mens termin var for to uker siden, og størrelsen på barnet tilsier at det er denne datoen som stemmer best.

Blir jo bare mindre og mindre klar for å føde, siden denne ungen bare vokser og vokser. Off!!!

Skrevet

Har 29 dager igjen, men har fått litt føselsangst etter jeg fikk vite at han ligger i seteleie og ks ikke kom på tale. Så har det ikke travelt med å få han ut lengre.

Skrevet

En dag på overtid....

Ønske ønske at det skjer noe snart.... ;)

Skrevet

56 dager igjen...puh...d er en stund altså...

Skrevet

45 dager igjen;) Teller ned til HØYGRAVID.

Skrevet

41 dager igjen, så i dag jukser jeg og kaller meg selv høygravid!! Jeg føler meg VELDIG høygravid nemli;)

Skrevet

9 dager over termin.Ser ut som det nærmer seg igangsetting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...