Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei, Jeg er gravid i 7 uke og var ved forrige graviditet kvalm ut 4. mnd. Skal på reise til syden om 3 uker og er pr. i dag sykemeldt grunnet sterk kvalme. Tar noen piller mot kvalme og kaster og brekker meg fortsatt litt. Klarer ved å benytte pillene å få i meg litt mat, men er selvfølgelig slapp. Vil vi (2 voksne + 1 barn) få dekket en evt. avbestilling med avbestillingsforsikringen hvis kun jeg (1 voksen) er kvalm og er sykemeldt? Jeg klarer jo ikke en reise hvis det ikke blir mye bedre og vi skulle reise som en familie vi 3 (4).
Gjest ->>- Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, om dere har en standard årsreiseforsikring vil dette være dekket.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 nei avbestilling pga graviditetsplager dekkes ikke av standard reiseforsikring.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Tror det kommer an på om du var gravid da du kjøpte reisen. Var du det vil du nok ikke få det dekket, men var du det ikke kan det jo hende hvis du har reiseforsikring i et selskap som kan bruke skjønn. Dvs ikke de største selskapene...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 nei gjelder uansett:-) hvertfall hos europeiske, som har beste reisedekning. Gjelder ikke ved graviditetsplager.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 mente selvsagt at den reservasjonen for graviditetsplager gjelder uansett når du ble gravid i forhold til bestilling:-( Står i vilkårene at da gjelder ikke avbestillingsforsikringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå