Gå til innhold

Andre med 2 åringer som ikke leker med leker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke interessert i leker.

Men skuffer og skap, de skal han åpne,dra ut ting,gafler,skjeer,visper og allslags kjøkkenutstyr.

Kjevle,kasseroller,stekespader, - you name it!

Han har fine og flotte leker. Som blinker,prater,synger og spiller.

Han har biler,3 hjulssykkel,brannbiler,sykebiler,småbiler,store biler,bamser og kosedyr i alle slags fasonger.

Null interesse for noen av dem =o/

.......nå har han lagt sin elsk på en sånn tut som man spruter fettet på kalkunen med, til 99 cent....

Og for øyeblikket sitter han midt på kjøkkengulvet med et trommesett bestående av 5 kasseroller og en metalldings til å slå på.

Høres så pent ut,atte!

Han hadde garantert vært akkurat like lykkelig uten en eneste leke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rekker opp hånda!!!

min har aldrig brydd seg om lekene sine, og hun er 2,7 år,men alt i skap og skuffer er morro

Skrevet

Min Lucas leker fint lite med lekene sine.

Han leker med det han måtte finne liggende i leiligheten, penger (mynt), Plastelina, tegner i 5 min av gangen, hører på musikk og danser, leker med vann og 2 kopper (heller vann frem og tilbake) og elsker og være ute.. men haugen av leker står fint og støver ned.

Jo så leser han litt bøker da

Skrevet

Nja, hun hadde en periode for 3-4 mnd siden hvor hun var sånn :) Men nå er hun besatt av dukker, biler og bøker..

Er jo fortsatt glad i å gå i skapene å rote da :) men ikke på samme nivå som før..

Skrevet

Håper denne perioden snart går over.

Han løper fort fra et sted til et annet, og en ting til en annen.

Men lekene ligger fint i ro.

Han har vært hos grandma med pappan i dag. Kom hjem med et lite gjøkur han hadde fått. Viserne hadde han dratt ut, men det var en topp leke ei stund...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...