Plutseliten :) Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 noe mystisk valser rundt i huset vårt og skjærer hull i ting......først domestosflasken,så hele skapet ble desinfisert...så vaniljesausen så det er deilig og klissete i kjøleskapet. Og det er kuttet i,helt sant! Uff... Får ringe tv å spørre om å være med på Åndenes makt )
phantomet Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kan jo fortelle deg noen viktige ting om vesenet... Som at det er svært renslig og liker søtsaker.... *skratter* Hmm...kunne vært meg, men jeg fant hverken domestosen eller vaniljesausen da jeg var hos deg sist...
Plutseliten :) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 Haha....men du er faktisk en av de skarpeste knivene i skuffen,så du er ikke utenfor mistanke. Og kanskje det er du som rapper alle smokkene til minstemann også )
phantomet Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Smokketjuveri kan du nok plassere på meg... Nå har nemlig Måka fått flere nye....*ler* Men han pælmer alle ut av sengen i løpet av natten...
Plutseliten :) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 Ja kanskje det er deg )) Pælmer ut av vognen og sengen....og rydder de opp i sko,do,skap,vedkurv,skuffer,planter osv på dagen... artige søte små
dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 er det virkelig noen som skjærer i tingene... det er jo i så fall fryktelig skummelt, men om det bare er phantomet som er på terrortokt så hadde jeg ikke vært så redd ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå