Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Søkte om bostøtte...pga av nedgang i inntekt.. Sendte med lønnslipp og husleiekontrakt.. Fikk avsalag med begrunnelse av for høy inntekt,de hadde gått ut fra ligning i 2006.. Åffer i h.... går de etter ligning i 2006 når jeg sender med lønnslipp med dagens inntekt????????
Matja Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Er det ikke alltid sånn? Vet at når vi beregner barnehagesatsene til foreldene så må de ha med ligningen for forrige år med mindre de skal betale full sats.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Mennår det er en rubrikk hvor du skal krysse av om du søker pga nedgang i inntekt,og jeg krysser av der...må de jo forstå at ligning fra 2006 ikke holder mål??!!!!! Noen andre som har vært borti dette,og sendt klage?Har det noen hensikt?
tigermamman Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 samme skjedde meg.. snakka med hu som drev med det og hu sa det sikkert var no feil så jeg måtte sende klage.. så venter i spenning.. så håper det har noe hensikt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå