Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 tenker på magen...? mellom hvilken uker? er det noe som vet/erfaring? takker for svar!!
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 dytter, vil gjerne vite det jeg også
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 1 2.trimester... etter uke 30 går vekta vanligvis saktere opp, om man ikke er veldig plaget med væske ansamlinger. Normalt vokser magen ml. uke 20-30 mest.. men det er selvsagt STORE individuelle forskjeller.. har sett damer med kul alt i uke 16.. men det er jo ganske skjelden?
Brunetta =) Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vokser som bare det og det kan du jo se på bildene mine her inne. Tror man vokser mest fra uke 15 til 24. Har lest det ett sted men husker ikke hvorfor akuratt i de ukene.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Av egene erfaringer + litt bok kunnskaper er det vel etter uke 20. Nå driver hytteknøttet deres bare og strekker på seg! Det har i hvertfall stemt på meg for magen vokser per dag på meg nå:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå