Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 4 åringen min fikk fjernet mandler, polypper og satt inn dren på begge ørene i mai. De siste 2 ukene har jeg oppdaget at det har kommet en del "guffe" ut av det ene øret. Det er rennende, litt seigt og brunaktig. Er dette vanlig, eller bør vi få det sjekket? vi skal uansett til kontroll på sykehuset 22. nov, men det er jo litt lenge til... Håper det er noen med erfaringer der ute
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har hatt dren i ørene. Vil anbefale deg å få det sjekket.
sveis Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Mi fikk slik som du beskriver, et par mnd etter dren ble satt inn. Fikk da noen dråper på resept av legen som fikk det bort. Husker ikke navnet på dråpene. Lurt å få det sjekket og få sånne dråper tidlig. Går det for lenge så kanskje det må antibiotikakur til for å få det bort, sa han.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Tusen takk for svar! Da ringer jeg legen i morgen tidlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå