Gå til innhold

Herregud for et UMENNESKE !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skammer meg over å ha relasjon til Peter i Robinson.......og stakkars barna hans, de får virkelig gjenomgå nå.

For et udyr!!

For en kjønnsdiskriminerende og rasistisk amøbe!!!

Jeg spyr!!!!!

Ingen andre som reagerer på hans ufattelig skumle oppførsel...? Dette kan umulig ende bra ??! Jeg lukter katastrofe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva du snakker om men antar at du neppe er alene, det er man sjelden.

Skrevet

Nå ser jeg ikke på Robinson i år, men jeg tenker meg at han umulig kan ha skiftet personlighet før han kom på tv............med andre ord er vel de rundt ham vant til det.................uansett hva det måtte være.

Eller...............så har han en eller annen skjult agenda eller taktikk. Det er ikke allitd taktikker er like lure, spesielt ikke når de er klekket ut av en mann.

Skrevet

Jeg er nok ikke alene, men er ikke stolt av å være en av dem som følger med på Robinson, heller,,,,,,,,,,,,,,:-)))))

Hehe, du har ikke gått glipp av noe stort, men jeg MÅTTE jo se Robinson i år siden Peter skulle være med....for han stinker skandale lang vei............:-)

Men dette ble virkelig ille:-)))

Skrevet

Klart man må se når man kjenner noen, og særlig hvis man veit at vedkommende ikke går ubemerket hen. Hva gjør han som er så ille (sånn at jeg kan late som jeg er oppdatert rundt matpakka i morra)?

Skrevet

Han har alltid vært gal, men det kommer sjeldent til syne. Og barna hans er fjortiser og har ikke sett og hørt alt det fæle han har tatt seg til.

Han er superslu og skjuler de psykopatiske trekkene sine godt. Men når han føler seg forrådt rakner masken.

Han er virkelig en luring, men smart er han ikke, tvert i mot så tror jeg han ble født med nattlua trukket altfor langt nedover hodet.

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er det han har gjort?

Skrevet

Hehe, du må bare SE OG HØRE DET.

Gå inn på tv3.no i morgen (eller kanskje siste episode har kommet på web-tv allerede..?) så får du se dagens episode.

Skrevet

Ser på Robinson, ja, og så i kveld hvor sint han var på denne "samemegga", som han kalte henne. Godt for henne at han tapte den avgjørende konkurransen om å komme tilbake til øya. Virket som at han hatet henne ganske sterkt.

Det virker som du kjenner ham godt, og hva mener du med at dette går utover barna hans ?

Skrevet

Jeg kjenner ham ganske godt, ja.

Jeg har sett, hørt og opplevd ham på (godt) og vondt i mange år.

Barna hans går på videregående sammen med søsteren min, og " alle" snakker om galningen i Robinson.

De vet jo til dels hvordan han kan være, men jeg vet at det er blitt noe mye for dem nå.

Men han selv tenker overhodet ikke på det, hehe, det er jo åpenbart:-))

Skrevet

Han kom jo forresten tilbake til øya!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...