Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Var jeg ikke misantrop fra før hadde jeg sannelig blitt det.
Eat sardines and die Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg melder meg på i hønsehjerneklubben..............................hva er studio60?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg liker, men det går så seint og da blir jeg så trøtt..
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Tidenes beste serie, som nå er avslutta på tv3, men fortsatt går på svensk tv (onsdag med reprise fredag og ja, jeg ser begge). Nå kun tilgjengelig på dvd. 22 episoder stor stor tv. Kjapp, smart, skarp og generelt strålende. (Lite søvn siden dvd-pakka kom i posten, ja.)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Du skal få låne dvd'ene mine når jeg har sett hele serien en tjue-tredve ganger. Trenger ikke ta så lang tid.
Eat sardines and die Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Hvis du forteller meg litt om handlingen, så kan jeg fortelle om det er noe jeg ville likt.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Ok - Studio60 er en metaserie - en dramaserie om å lage et tv-program som heter Studio60 og er nær opptil Saturday Night Live, altså et ukentlig sketsj-basert underholdningsprogram med skjerpa profil der man svært lett hisser på seg kristenfundamentalist-Amerika. Vi følger de som lager showet (det fiktive showet), altså de som skriver det og skuespillerne og alle som skal til for å få det på lufta. Utrolig kvass dialog, jævlig bra skuespillere.
Eat sardines and die Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Verbal humor- det kan jeg like, men resten hørtes litt spesielt ut. Men............det kan jo være at det hadde falt i smak. Pokker at jeg ikke har flere kanaler!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Er ikke så mye humor som drama, men mye humor i sketsjene når vi får se deler av dem. Kanaler schmanaler, hva har man dvd-spiller til? Og hvem trenger ta oppvaska?
Eat sardines and die Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Oppvasken...................har jeg mann til å ta. Så der er vi enig. Men jeg bruker som regel bare kjøpe serier jeg har sett noe av og vet jeg liker.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 Skjønner jo den innkjøpspolitikken, da. Og det er bedre for nattesøvnen å ikke ha den tilgjengelig Mannen er borte i kveld og det er strengt tatt meg (og de som nå sover) som har laga oppvaska. Litt vanskelig å la den bare stå...
Eat sardines and die Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Men.................jeg skal prøve å lete den frem på YouTube. Der finner man jo alt mulig. De fleste serier er vel representert der.
Eat sardines and die Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Nå har jeg sett litt på det og det fenget ikke umiddelbart selv om jeg liker Matthew Perry veldig godt. Nei...fremdeles usikker.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 Du må se pilotepisoden. Hele. Liker du ikke den er det ikke noe vits i, men den er steinbra.
Eat sardines and die Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 Hvis du finner den på YouTube må du legge inn linken så skal jeg se. Men det får bli i morgen. Nå kjenner jeg at det er på tide å la denne helgen forsvinne i dyp søvn. Gleder meg allerede til neste helg. God natt og kos deg med dvd`en din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå