Gå til innhold

Leker til baby på 6-7 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøpt en del nye leker? Jenta vår har hatt det samme leeenge nå, på tide å fornye tro? Hun virker tilfreds altså, men tenker ifht utvikling og div div... hun nærmer seg snart 7 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*push push*

Skrevet

vi kjøper en leke i ny og ne..men de leker ikke med de samme hele tiden..så da blir det jo litt nytt når de finner en leke de ikke lekte med på flere uker da..om du skjønner..men jeg liker å oppgradere lekene litt..finne no mer avansert ol..de blir jo større..hvis du skjønner..==??!!

Skrevet

Jepp det tenker jeg også!

Det bidrar jo til stimulering og, hmm.... Andre?

Skrevet

Klosser var veldig populært her, det skal de bli interessert i å sette oppå hverandre, og det er bra for motorikken. Så hvis hun ikke har det, kan jo det være en ide?

Skrevet

Hmm klosser når de er så små... hmmm jo kanskje det!

Skrevet

Det her høres kanskje helt crazy ut... Men jeg tenker: jo mere lyd - jo bedre! hehe...

Knotten her er snart 6 mnd, og har ikke alt for mye leker, men. Kjøpte faktisk en ting her i forrige uke på Brio (er det ikke det den lekebutikken heter...). Med 6 barnesanger og 3-4 knapper som beskriver noe på bildet. Hver gang du blar over kommer en ny sang automatisk. Kosta 200 kr. Vel verdt pengene;)

Det skal sies at jeg bare har én sjef her i huset, så jeg klarer litt leven, hehe.. (pluss en liten dæsj med tålmodighet;)

Så¨faktisk på klosser. Der sto der 1+, altså fra 1 år. Men for all del, hvis babyen skjønner, og liker, å pussle med det gjør det jo ingenting! :)

Skrevet

Her har vesla på 8 mnd blitt veldig interessert i sånne babykeyboard, hun klasker i vei og blir overbegeistret når det kommer lyd. Men den beste leken ever fikk hun i går, jeg la noen pastarør i et lite beger med lokk og hun rister i vei, får ikke nok av den. Så av alle de lekene jeg har kjøpt til henne...det enkle er ofte det beste ;-)

Skrevet

Ja, rart med det ;o) Her er det mye kulere med mobiltelefon, sleiv, bakepapir som knitrer, en tykk hårstrikk etc enn lekene, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...