Gå til innhold

Nevn den LURESTE tingen du har kjøpt til deg/barnet ditt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er det utvilsomt en mei tai. Rett og slett fordi jeg ville bære lille prinsessa mi ofte og hvorsomhelst. Ikke så rent lite praktisk med tanke på at vi bor i 3.etasje uten heis og 300 m til garasje;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekegrind!

Skrevet

Sutt også, og bamsen (var gave... men den er GULL verdt)

Skrevet

Leandervuggen! Når han var nyfødt så sovnet han som en dupp i den. Fin er den også.

Skrevet

-smokk

-vippestol

-mikro sterilisator til flasker o.l. (flaskebarn)

-babybjørn

Skrevet

Høystolen fra Ikea:-) den til 119 kr.....helt super til baby som klatrer og ikke klare å sitte stille under mating. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den;-)

Skrevet

-Pysj fra nøstebarn.Holder temperaturen stabil og babyen blir ikke kald og stinky om hun blir litt våt av gulp etc i løpet av natten.

-Slyngevuggen!!

-Snørrsuger

-Stellematta fra ikea, den oppblåsbare. Bærer den rundt meg overalt i leiligheten.

Skrevet

Og for ikke å snakke om speilreflekskamera!!! Snakker om kvalitetsforskjell gitt! ;-)

Skrevet

Kom på en ting til........sånn "uro" med klips, slik at jeg kan variere hva som henger der. Alt fra en klump aluminiumsfolie, til klesklyper og tomme havregrynsposer. Nye spennende "leker" hver dag, hehe........genial!!

Skrevet

nese frida.. denne er heeeelt genial til å åpne tette baby neser:) får kjøpt den på babyshop..

og selvfølgelig: smokk, babygym, rangler, leker som spiller musikk og vugge.... genialt for små tasser som må vugges i søvn!

Skrevet

Smokk og Tummy Tub-badebøtte :) Anbefales på det sterkeste. Babyen elsker denne.

Skrevet

Frem til nå (6 mnd) er det nok babygym'en som har vært best!

Kunne heller ikke klart oss uten smokk.

Og er veldig glad i badestolen hans! Han er blitt litt tung å holde i badekaret nå.

...og treningsmatten bruker vi mye.

Skrevet

Bæresjal - uten tvil! Hadde ikke klart meg uten det i begynnelsen :) (Hadde jo d da, men så utrolig deilig :))

Skrevet

bæresjal uten tvil!:) VELDIG FORNØYD!

Skrevet

Hvor har dere kjøpt bæresjal? Jeg er på utkikk etter et, men synes alle jeg finner er så dyre....

Skrevet

Dette kjøpte bæresjalet vi, kostet 399 kr:

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=33&zenid=e1bd9d0fb2095aef8a0dee363caa37d4

Brukt det kjempe masse fram til hun var 5 mnd, da var hun blitt såpass tung (ca 7,5 kg) at vi gikk over til vevd sjal som er stødigere til tyngre babyer / barn.

Jeg er med i et bonus program på lotusbarn, så jeg har mange rabatt koder. Sender du meg en pm kan jeg gi deg en kode som gjør at du får 10% rabatt på varen hos lotusbarn.

Skrevet

Mente selvfølgelig; dette bæresjalet kjøpte vi...

Skrevet

Vippestol. Brukt massemasse til begge to, og de elsker den. super når jeg må på do/ta en dusj og gjerne vil ha ungen et sted jeg kan ha litt kontroll. :-)

Skrevet

BB bæresele og badestolen. Kan ikke tenke meg hverdagen uten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...