mamma.85 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 selv har jeg bare handlet inn : 1 body 1 snekkerbukse 1 par sko ... har så lyst til handle inn mer snart
fjollefrua Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Har kjøpt barnevogn vi... på tilbud Ellers så får vi masse. Venter til etter jule med innkjøp. Da er det masse salg vettu Og kanskje vi får litt i julegaver også....
mamma.85 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 ja, det er det vi tenker også! etter jul får nøye meg med litt små kjøp innimellom så lenge! det er så koselig å gå å handle baby klær! men fy søren å mer utvalg det er til jenter enn til gutter,,, og vi skal ha gutt! sikkert derfor jeg har lagt merke til det!
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Gjør vel som zalto...Venter til etter jul=o) Men har kjøpt et sett med bukse og jakke med lue og klorevotter og smekke=o) Pluss at mamma har kjøpt en rosa jakke (tynn da)..Det er det vi har her..=o) Seng og vogn har vi=o) Men blir nok mer etter jul=o)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Har ikke handlet noe, termin 1 mars...
Dancing Queen Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har ikke handlet noenting enda. har termin 6 mars. men nå etter ul forrige uke kjenner jeg at det klør veldig i fingrene ) så når jeg får lønning så må jeg kjøpe litt..
eggstokk Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Mammaen min er helt i hundre så hun har tatt meg med på to handleturer. Jeg har derfor en hel skuff nå med masse søte små klær. Ellers har vi ikke handlet noenting enda. Skal på UL om 3 timer, så om vi får vite kjønn så blir det vel enda mer klær fra den stolte mormor. :-)
Gjest mphs Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har kjøpt to nøster med garn fra nøstebarn jeg skal strikke teppe av. Ellers har vi det meste fra sist gang.
dolly29 Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har handla 1 body. Men har en sekk med klær. Har en mor som har venta lenge på å bli bestemor og ikke nok med det, så måtte jeg bare slå til når en venninne skulle flytte.Hun hadde masse klær etter sine som hun ville kaste. Ellers så henta vi senga igår. Samme venninne det og
Mitzy Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Kjøpt en billig brukt helt ok vogn 3 pack med sokker 3 pack med bodyer med lange armer str 2-4 mnd 1 sengesett(IKEA) og 1 stellematte(IKEA) sengekant til sprinkelseng(IKEA) (har litt dilla og alt var veldig billig:) ) Fått: Seng stellebord dyne og pute velurdress i str 56 Men kommer ikke kjøpe mer før etter jul....tror jeg..hihi
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 har termin 3 april. har bestilt vogn, bag og stellebag(kommer etter jul:) fikk kjøpt to år gammel sprinkelseng,(ny) svanemadrassg bleiebøtte av ei på jobben for 500kr(heldig!!!) + at jeg har fått endel småtterier fra henne i tillegg. Samboeren til pappa har en lekegrind + litt til jeg kunne få kjøpt litt klær(nøytaler farger) da de var så fine og på tilbud:) ville ikke la det gå fra meg! dyner og litt annet tøy har vi fra før( etter hans barn) 1 uke igjentil UL .. har begynt å kjenne endel liv alt:) navelen min beveger seg titt og ofte..merkelig.. modern sa at det var barnet som flyttet på seg:) ahhh.spent:)
Kystrøya Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Har foreløpig ikke handlet noe. Har vogn, vippestol, klær og diverse fra da jenta vår var baby. Det vi skal kjøpe nytt denne gangen er sprinkelseng, vugge og evt klær dersom det blir gutt. Men kommer ikke til å kjøpe noe av dette før det virkelig nærmer seg.
Cindy_jah Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Pga. dårlig råd (er lærling) så har det blitt svært lite handling, og når en må velge mellom foreldrepenger og engangsstønad så blir det jo selvfølgelig foreldrepenger. Eneste jeg har gått til innkjøp av er dyne+pute, 3 bamser å ha i senga til pynt:-) også 3 nydelige sparkebukser som var på tilbud! Ellers så har jeg fått: Seng (faktisk den senga jeg selv hadde som liten!) En HAUG av nattklær og underskjorter + skjorter med krave En god del sett med sparkebukser Sportsvogn til barnet er vokst seg litt større Bilsete fra 0-6 mnd Hentesett som er strikket av oldemor til barnet Ellers blir det vel ikke mer handling før etter jul og nyttår, siden det er så mange gode salg da:-)
Cindy_jah Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 Kom på jeg har faktisk fått en vognpose også :-)
Mamman til 2 Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har handlet noen nusselige små blå klær, en hylle til rommet hans, tre pysjer og noen leker. Har fått masse av mamma allerede så det blir nok nok innen termin 20 mars. Vogn skal vi bare bestille men ikke hverken hente eller betale for før babyen er ute og alt er bra. Det hadde vært for ille å ha en vogn til 8000,- stående i kjelleren om noe skulle skje babyen. Uff det orker jeg egentlig ikke å tenke på en gang!!
Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 Barnerommet står klart med alt!!! Har termin 20 mars... Mangler bare små ting som håndklær, kluter ++ som jeg tar etterhvert framover..!!!
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 29. oktober 2007 #17 Skrevet 29. oktober 2007 har fått: seng, stellebord, bilstol, teppe, frotte badekåpe + div klær. har kjøpt: noen kluter, bodyer, strømpebukser, en bamsedress, sokker, votter, luer, noen tynne bukser, noen sparkebukser, en bamse..
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 + fått dyne og pute..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 30. oktober 2007 #19 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har handlet en nusselig liten jentepyjsmas Har mye utstyr fra storebror som snart blir 2 år, men trenger litt nye klær da - siden det meste er i lyseblått Tror jeg skal prøve å vente et par måneder til, men det er vanskelig å vente og
lykkelig familie på 4:) Skrevet 30. oktober 2007 #20 Skrevet 30. oktober 2007 Har termin 6. mars og har handlet inn: -en supersøt kosebamseklut:-) -Odenwalder(var det det det het? :-)) dunpose til vogn på åpningssalg på barnas hus i Sandvika -Korthåret saueskinn på samme salget -Dyne til sprinkelseng på salg på hansen og dysvik Har fått: - Vogn med 4 hjul på salg pga utgående farge fra kommende besteforeldre - Stellebord på salg av samme grunn fra kommende besteforeldre - brukt vogn med 3 hjul av kompis - Vogge og gyngestol som har vært i familien - nye klær og hjemmelagde klær fra kommende bestemødre - dyne og sengklær til vogge - får låne maxi cosi cabrio fix stol med base av vennepar med liten sønn - skal å hente gratis bleiebøtte på reflex gjennom www.gjerrigknark.no når det er 3 mnd igjen til fødselen:-) Så begynner å få en del ting på plass, takket være noen meget glade førstegangsbesteforeldre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå