Gå til innhold

Positiv el test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg kan være gravid, men har bare el tester, så jeg tok liksågodt en istad (har hørt at de kan brukes som graviditets test)

Og den va positiv...jeg vet at jeg ikke har el nå...

Kan jeg være gravid? Noen som har testet positivt med el test???

:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jeg har lest noe om dette......så spennende...håper du er graviiiiid:)

Skrevet

Tenker at du enten er gravid (hurra!!!!) eller så har du rett og slett EL. Løp og kjøp ny test i mrg. Å, så spennede, håper du er gravid, da! Riktig at EL test kan brukes som graviditetstest fordi stoffet som skilles ut v graviditet (HCG) er ganske likt stoffet som skilles ut under EL. EL testene er følsomme for begge, graviditetstestene er kun for HCG. Lykke til!!!!

Skrevet

Takk for svar :)

Saken er den at jeg fikk et positivt svar på CB graviditets test i morges, men jeg trodde først at den var negativ, men så tittet jeg på den 10 min. senere, og da var den positiv (men det står på pakken at den ikke skal leses av etter 5-10 min) Så jeg tørr ikke å stole på den...

Skal løpe og kjøpe en ny test før eksamen imorgen...

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ, herregud, så enda mer spennende! Nå tror jeg du er gravid! Sniker meg til å hviske gratulerer, sånn tilfelle du får positiv i mrg. ++++++++fingre for deg og heier masse:D

Skrevet

Akkurat det samme lurer jeg på også! Har tatt EL-test to dager på rad nå, har IKM på onsdag og fikk påvist EL for snart 14 dager siden så vet at jeg ikke har EL nå. Håper dette tyder på at jeg er gravid!!! Hadde ikke igjen flere gravid-tester jeg heller, skal teste ordentlig på onsdag. Tok digital CB på lørdag, den var negativ...

Skrevet

dette gjelder visst meg også!

jeg vet jeg har hatt el, men sitter likevel her med positiv el-test.

har hatt svakt positive el tester som har blitt sterkere og sterkere denne uken.

jeg har heller ikke hatt graviditetstester i hus..

tok en el-test for gøy sist søndag..

ble litt fasinert da de ble sterkere for hver dag.

tester med CB i morgen jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...