Gå til innhold

Noen som har HYUNDAI her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Jeg har ikke Hyundai selv privat, men jeg har jobbet som Hyundai selger.

Og kan si at dette er meget gode biler.

Grunnen til litt frynsete rykte er pga koreanerne lagde ikke biler som skulle gå på salta veier i første omgang, og da de kom til kalde norge så rustet de i stykker en etter en!!

 

Men motoren svikter mer eller mindre aldri, og de er trafikksikkre.

Hva slags HYundai tenker du på å kjøpe? Så kan jeg fortelle deg litt mer om den modellen eventuellt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...