Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 *applaus* Klarte du virkelig å kopiere OG lage et nytt innlegg på krangle?? I tillegg til å trykke på anonym-knappen?? Imponerende!!!!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Din pronomenbruk gir deiksis-feil. For "de", les "vi".
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jada tøffe vålerenga! Woooooohooo, så tøff du er! Herregud for en unge du er. og JA, jeg er ANONYM! Djises. Ikke alle som gidder å legge ut om ALT i livet sitt på nett vet du, slik som du gjør. Fint at alle her inne med litt omløp nå vet det meste om deg, "typen" din (oh yeah, han er hått...), hvor du bor, hvor du skal flytte. Skikkelig super-mamma.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Fikk du krøll på Sloggien så det lugga, eller er du alltid så patetisk angstbitersk?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Haha:) Takktakk! Og vet om alt om typen min? Jasså?? Tok ett år før jeg overhode SA noe om han her, kjære deg! Hvor jeg bor står på profilen min. Hvor jeg skal flytte vil komme på profilen min. Supermamma? Siden du vet alt dette om meg og har lest hva jeg har skrevet.. Så burde du vel vite at jeg IKKE ser på meg selv som en supermamma. Alle har sine feil - sånn er det. Heldigvis gjr man så godt man kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå