Gulosten™ Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 som IGJEN må være borte fra skolen pga magevondt. De har tatt blodprøver, ultralyd og urinprøve. Hun er veldig populær på skolen, og har mange venner. Hvordan kan man prøve å gjette seg til hva som er galt? Rett og slett dårlig immunforsvar eller allergi?
Kose-KU Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Kanskje hun gruer seg til noe som har med fag å gjøre? Lese høyt i timen, prøver, fremføringer el.l. Redd for å ikke gjøre det bra nok. Typisk for flinke jenter.
Tommage♀♂ Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg var hos legen flere ganger pga magevondt, var på sykehuset og fikk røntgen også. Det hele var bløff, jeg hadde ikke vondt i magen. Ville bare ikke ut og leke... Hadde mange venner jeg også, men var rett og slett bare lat en periode
hostogharkheledagenlang Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Har faktisk en venninne med en datter på samme alder, hun har alltid veldig mye vondt i magen, og de har tatt prøver i hytt og gevær, ikke sier dattern noe særlig om hvordan hun har det eller om det er noe galt.... de tror det er fordi hun har prestasjonsangst og gruer seg til skolen og alt det innebærer, så hun har begynt å gå til skolepsykologen. Mange venninner og en flink jente på skolen generellt, men tror kanskje ikke det selv. Mye press ute og går.
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 7år gammel jente her og sliter med det samme. Vi tror selv at hun rett og slett må spise veldig ofte. Ikke gå mer enn 3 timer mellom. I tillegg til at hun antagelig er allergisk for melk. Kanskje også noe mer? Lurer ofte på om det kan være noe meltyper eller noe i den dur. For enkelte perioder er værre enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå