Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Eller er det da greiere å investere i en ny og bedre bæremeis? Ski er hun for liten til føler jeg, men i år SKAL jeg gå masse på skitur
Carnivale Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Pulk er kjempesaker det. Det er nok en god stund til hun kan gå på egne ben på skituren, ihvertfall noen særlig distanse. Kjekt å ha pulk så hun kan slappe av innimellom også, når hun begynner å gå på ski selv. Mye lettere med pulk enn med meis...og føler det er tryggere også, ift fall. Og så varer jo en pulk i mange år da, mtp fremtidige søsken og slikt.
Mille** Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, hvis du mener å gå mye på ski så. Vi kjøpte brukt i fjor vi da, da var hun 16 mnd. Får garantert det samme igjen som vi ga for den, siden de brukte ikke faller noe særlig i pris. Stor etterspørsel etter de. Regner med å bruke den i år også, hun er 2 år og 2 mnd nå. ) Fin å sove i på tur er de også, mye bedre enn å sove i en bæremeis. ;o)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Hmm, er bare redd hun skal hoppe ut av den mens vi er på tur hehe er jo så dyrt, så litt dritt hvis hun nekter plent å sitte der.
Mille** Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Hehe....det er jo seler i den. ) Fint julegaveønske til besteforeldre vettu! ;o)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Jada, men hun er jo rene houdini den ungen :-S plutselig så er hun fri hehe.. Ja var det jeg tenkte,, enten å ønske oss det eller å kjøpe det selv hun får jo så sinnsykt masse leker og tull så er greit om vi foreldrene kan kjøpe noe fornuftig Jeg skal ønske meg nye ski selv tenkte jeg.. Får bare håpe vi får litt snø denne vineren da.
Mille** Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Du som er så ung skal vel uansett ha en 3-4 unger til, så du får jo garantert brukt den pulken litt. Hehe... ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Så absolutt. Daniel er en megen aktiv type, men tvert han kommer opp i vognen, altså, pappa har laga en vogn me hjul på, en tralle me hjul da.. Med sete oppi og polstret og lign.. Tvert han kommer oppi den er han rolig. Det mest morsomme er at hunden vår drar han! Men, pulk er et godt kjøp. Det er heller ikke bruk og kast og barn er som oftest rolige hvis de får oppelve noe nytt.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Hmm, kanskje det hadde skjedd et mirakel og at snuppa her hadde sittet rolig også
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Hehe, det skjedde her!! Du kan tro jeg var glad, for det første er det bare å kle på han og ta me hunden ut. Så gjør de jobben. Men, jeg slipper dermed å løpe etter daniel og være redd for biler og lign i og me at hunden er lydig! Og for det tredje; Hverken hunden eller Daniel går i vinduet og knuser ting, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå