Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 gir småen tran i mme på kvelden, men en vennine av meg sa at hun hadde spurt om dette på hs og de sa at man ikke burde gjøre dette da tranen vil miste efekten. hmm får jo ikke i han tran med skje eller plast sprøyte. noen erfaringer??
Gjest Ut på tur Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Høres rart ut at den skal miste efekten på den måten. Man får jo i seg vitaminene uansett Husk at om du søler melka med tran på klærne så kan det sette flekker som ikke går vekk. Er vel lettere å søle med melka kanskje ?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 jeg ga opp tran.. gir jenta mi d-vitamin dråper fra apoteket istedenfor.. det er så lett å gi!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Hei!!! Jeg prøvde også å gi tran i melka, men følte at det meste ble liggende igjen på innsiden av flasken. Jeg kjøpte meg derfor en liten sprøyte og det går fint. Mye lettere å rengjøre flaska etterpå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå