la_strega Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Før fødselen altså? Når evt bør man gjøre det? Gode / dårlige erfaringer med dette? Fikk klyster på sykehuset sist, og er kjempe glad for det, men skulle helst gjerne gjort det hjemme selv. vet bare ikke om jeg tør.... setter det veldig fart på ting osv?
Hemmeligheten Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har satt klyster på andre. På jobb altså men aldri på meg. Men jeg skjønner ikke helt hva du spør om. Hvor fort det kommer avføring etter at du har satt? er det det du lurer på?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg fikk med klyster hjem kvelden før jeg skulle ta keisersnitt.. Skulle da ta klyster klokka ni på kvelden og ks var da klokken 08 om morgenen.. Ellers så har jeg brukt Microlax mye til vanlig.. Har sliti med hard mage siden jeg var lita, og spesielt når jeg gikk med sønnen min. Er ikke farlig, men jeg liker den bedre får når den virker i 5 mnutter så må du virkelig på do, og når du er ferdig på do da, så er du ferdig på do! Tror ikke det setter fart på noe annet en det den skal sette fart på!! Hør på sykehuset om du kan få med en du kan sette før su kommer innover!!
la_strega Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Hmm.. nei lurte på om det gjør at fødselen går raskere fremover, om hvis jeg setter det hjemme, så plutselig føder jeg i bilen eller noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå