Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som har en god oppskrift på pastasalat uten for mye spesielle ingridienser og tidkrevende tilbereding??
NoDoubt Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Ta forskjellige salat-ingredienser du liker. + pasta+ skinke eller kylling. Bland halvparten rømme og halvparten majones i.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Ok, her er en. Jeg serverer den med yoghurt og vitløksdressing ved siden av. Kokte fullkornspastaskruer kylling (grillet, av med skinn og bein) avokado soltørkede tomater purre/rødløk paprika alfalfaspirer
MissAntrop Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 ja, jeg har Pasta penne (pastarør) Bacon Fetaost Ruccolasalat Cherrytomater Pinjekjerner Heller oljen som fetaosten ligger i over det hele til slutt. Kjempegodt!
zadine Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har en god;-) Fullkornspasta majones rømme grillet kylling mais cherrytomater paprika purreløk fetaost krydre med pepper, hvitløk og karri Server med hvitløksbrød, eller grovt brød Nydelig, skal lage til helga tror jeg.......;-)
anni69 Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Pasta Purreløk Rød paprika Skinke Litt sylteagurk(småbiter) Majones Rømme Litt sylteagurk veske Salt/pepper/oregano el det du måtte like. Serveres med hvitløksbrød. MMMMM kjempe godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå